Først lidt baggrund:
Gift i 8 år. Levede hver vores liv de sidste 2 år. Han gad ikke ungerne, eller hjemmet i det hele taget intet overhovedet.
Bliver skilt. jeg flytter i en lejlighed sammen med vores 3 piger han flytter hjem til sine forældre. Minus plads hos sine forældre.
I tiden lige efter skilsmisse kom han hen til os for at se ungerne ca 1 gang om ugen og det varede i en måned. den mindste var lige fyldt 1 år da vi flytter hver for sig.
nu kommer mit spørgsmål så den mindste bliver nu 3 år og det vil sige det er 2 år siden. I den tid har haft han de to store på en uges sommer ferie her sidste år og det var kun fordi hans mor ringede og bad om at få dem på ferie. I weekend spurgte han om de to store måtte komme over til ham og jeg sagde ja og da vi så nærmede os havde han GLEMT det. Sagde han skulle på job men kan så se billeder af ham fra den weekend hvor han skulle have haft dem at han har været i byen med venner. FLOT arbejde min r.. De to store så ham så et par timer i forbindelse med jul og skal så først se ham igen om et par måneder hvor han har spurgt om de må komme på weekend. jeg har sagt ja men tør ikke sige noget til pigerne om det itilfælde af at han igen GLEMMER det.
Den mindste ved ikke hvem han er ej heller hans familie. Han spørger ikke om hun må komme med. Han ringer aldrig til pigerne og hører hvordan de har det. De ser maks 3 gange om året og er primært kun fordi at farmor spørger efter dem.
Her er så mit spørgsmål Ville i tvinge ham til at tage den mindste med?
Ku i drømme om at sende jeres barn på 3 år hen til nogen som hun overhovedet ikke aner hvem er? Jeg har så svært ved det itilfælde af at han beder om at få hende på weekend.
Mine de to store føler en gang imellem at det er min skyld at de ikke ser deres far men for pokker har jo prøvet at oprette faste weekender men han overholder dem ikke. Og jeg gider ikke tvinge ham til at se dem. Blandt andet til fødselsdag bliver han inviteret for ungernes skyld men kommer ikke.
Det blev så en smule langt sorry men er nødt til at spørge om det her.
Anmeld