sælges: mme, sutter, pusletaske og andre ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.568 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

AnnePedersen

Så sælger jeg ud af de ting som jeg har liggende. Tingene er ikke brugte. Porto betales af køber.

Ammeindlæg: billede 1, 2, 3

Ammeindlæg Ultra slim breast pads disposable 24 stk pr kasse. 30 kr pr  kasse                                                                                       Jeg har 2 hele kasser som ikke er åbnet for samt en kasse med 21 styks i. Hver indlæg er i en pose så det har ikke betydning at jeg har åbnet kassen.

Ammeindlæg fra babycare hudfarvet 50 stk. Åbet kassen men ikke brugt nogen af dem. 20 kr

MME: billede 4, 5, 6

Nan 1 pulver pose holdbar til den 10 måned i 2011.   30 kr

Nan 1 12 brikker holdbar til 06.06.2011                     50 kr

Enfamil A.R.                                                                80 kr

Pusletaske: billede 7, 8, 9, 10

en sort fra odder 125 kr

Sutter: Alle koster 10 kr pr pakke billede 11, 12, 13, 14

2 styks fra meda fra 3+ silikone lyserrød og rød hvor der står I love daddy

2 styks fra meda fra 3+ silikone lyserrød og rød hvor der står I love mommy

2 styks fra meda fra 3+ silikone gennemsigtige med blomstermønster på.

3 styks mam mini classic sutter. af latex 0-6 m. en hvid, en gennemsigtig og en lyserrød.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

ChatH

AnnePedersen skriver:

Så sælger jeg ud af de ting som jeg har liggende. Tingene er ikke brugte. Porto betales af køber.

Ammeindlæg: billede 1, 2, 3

Ammeindlæg Ultra slim breast pads disposable 24 stk pr kasse. 30 kr pr  kasse                                                                                       Jeg har 2 hele kasser som ikke er åbnet for samt en kasse med 21 styks i. Hver indlæg er i en pose så det har ikke betydning at jeg har åbnet kassen.

Ammeindlæg fra babycare hudfarvet 50 stk. Åbet kassen men ikke brugt nogen af dem. 20 kr

MME: billede 4, 5, 6

Nan 1 pulver pose holdbar til den 10 måned i 2011.   30 kr

Nan 1 12 brikker holdbar til 06.06.2011                     50 kr

Enfamil A.R.                                                               80 kr

Pusletaske: billede 7, 8, 9, 10

en sort fra odder 125 kr

Sutter: Alle koster 10 kr pr pakke billede 11, 12, 13, 14

2 styks fra meda fra 3+ silikone lyserrød og rød hvor der står I love daddy

2 styks fra meda fra 3+ silikone lyserrød og rød hvor der står I love mommy

2 styks fra meda fra 3+ silikone gennemsigtige med blomstermønster på.

3 styks mam mini classic sutter. af latex 0-6 m. en hvid, en gennemsigtig og en lyserrød.

hvad skal du have for alle pigeon amme indlæggene??

Anmeld

2. februar 2011

AnnePedersen

jeg vil gerne have den fulde pris dvs 60 kr for de hele kasser og 25 for den der er åbnet dvs 85 kr + porto. jeg ved dog ikke hvad det koster at sende. men jeg vil skyde på hvis jeg pakker dem ud og kommer i en stor kuvert så bliver det billigere end at sende kassen.

Anmeld

2. februar 2011

ChatH

AnnePedersen skriver:

jeg vil gerne have den fulde pris dvs 60 kr for de hele kasser og 25 for den der er åbnet dvs 85 kr + porto. jeg ved dog ikke hvad det koster at sende. men jeg vil skyde på hvis jeg pakker dem ud og kommer i en stor kuvert så bliver det billigere end at sende kassen.

okay gider du finde ud af portoen? 

Anmeld

2. februar 2011

AnnePedersen

hmm det er lidt svært for mig da jeg bor på landet og vi har ikke lige posthus i nærheden...... men jeg kan veje dem i kassen

Anmeld

2. februar 2011

AnnePedersen

i kassen vejer de ca 125 g. pr kasse

Anmeld

2. februar 2011

AnnePedersen

hvis det er i et maxibrev og maks 500 gram kan jeg se på nettet det ca er 40 kr. det koster at sende og så skal jeg købe kuverten så ca 50 kr oveni

Anmeld

2. februar 2011

liwsmor

Chatarina skriver:

hvad skal du have for alle pigeon amme indlæggene??

lægge du porto oven i ? 

jeg kune godt tænke mig pulsetasken og sutterne med i love mum og i love dadddy..

hvad bliver det i det hele

Anmeld

2. februar 2011

AnnePedersen

tasken koster 125 og sutterne 20 kr så 145 samlet og så porto oveni. men der ved jeg så ikke hvordan man lige skal sende den........ andet end at den skal i en kasse og så afsted og hvad det koster ved jeg så ikke

Anmeld

2. februar 2011

AnnePedersen

ved post dk koster det 75 kr at sende en pakke der vejer 2 kg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.