Søger gode ideer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

Jemion

til hvordan man skal fortælle nyheden til familien..

Hvordan gjorde i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

CecilieLaugesen

Du kunne måske tegne et ansigt på mavne og så skrivve jeg komme om nogen måneder glæd jer

Anmeld

2. februar 2011

mortil3trustrup

Jemion skriver:

Hvordan gjorde i ?

inviter mor og far svigermor og svigerfar til middag middags bordet er dækket og på bordet som bordpynt ligger en lyserød samt en lyseblå sut som er bundet sammen med en lille hvis sløjfe. Ellers giv dem et gave kort til et styks nyt barnebarn..

Anmeld

2. februar 2011

PernilleB

hehe... den 1. var farfar... min kæreste spurgte ham om han følte sig gammel...?? øhh, gammel, i forhold til hva... ja, til a blive farfar..??? og han hoppede rundt...!!! min mor blev sur og begyndte a støvsuge, mens jeg græd... gik så op og sagde det til min far... han sad sådan lidt... øhh.. ja, okay... han var paf... men glad..!!

Anmeld

2. februar 2011

Ryberg

Jeg havde bare fortalt min mor det i telefonen.. men min mormor og bedstefar tog vi pis på...

Vi lod min mor fortælle dem at hun var gravid igen og så viste hun min mormor testen med de 2 streger... hun gik helt i panik.. hvor vi så til sidst løftede sløret for at det var mig der var gravid

Michaels familie fortalte vi det over en omgang aftensmad, som vi selv havde budt os på nede hos dem

Så ikke noget sindssygt specielt her

Anmeld

2. februar 2011

Moar2011

Jemion skriver:

Hvordan gjorde i ?

vi var sådan selv helt overvældet over nyheden  så vi kørte ned til min mor og fortalte nyheden. min far fik den i telefon.

og svigermor fik kæresten så lov til at fortælle det, en dag han var ude og lave have med hende, så lavet han lidt fis med hende..

- heelt fantastisk at se hvordan de regeret hihi,.,

Anmeld

2. februar 2011

KarinaIda

Jemion skriver:

Hvordan gjorde i ?

der var en der den anden dag der lagde en sang ind inde fra youtube af, som handlede om babyer og sådan, hvor de sang meget i den "vi venter en baby"....

Her er linket til sangen... det kunen da være en sød måde og fortælle dem det på!!!

http://www.youtube.com/watch?v=3F99SoTVeIA

Anmeld

2. februar 2011

nahoje

Jeg ringede bare til min mor og fortalte det. Men min kæreste ville lave sjov med sin far. Så han skrev et brev som han lagde under træet juleaften, som en gave

Anmeld

2. februar 2011

liwsmor

Jemion skriver:

Hvordan gjorde i ?

jeg fortalt det bare, men min søster havde lavet et brev og sendt blomster til mig min mor at der voksede en baby der inde og vi skulle være mormor og moster.. det syntes jeg var sødt.. hun kom så sener på dagen kom hun til os

Anmeld

2. februar 2011

Jemion

Det er nogle super gode ideer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.