Nu har jeg i 2 måneder rendt frem og tilbage på sygehus, med div. blodprøver og fået kørt div. strimler på Holbæk sygehus.
Heldigvis har baby haft det godt alle gangene. Er bare kørt godt træt i det.
De sidste 2 uger har mine tal været meget faldende pludselig, og de troede det ville gå af sig selv. Blev så ringet op i morges at de var steget enormt igen
Og at jeg skal derinde i morgen og have taget endnu en blodprøve og kørt strimmel så vi kan se om baby har det godt.
De kan selvfølgelig ikke forudse tallene pludselig skulle stige igen, da de efterhånden så fine ud, og NØD det ikke kløede så meget. Men havde desværre godt på fornemmelsen de var steget igen da mine arme er begyndt at klø a H til igen.
Det mest stressende er at de frem og tilbage har villet sætte mig igang, og så alligevel ikke, til dels fordi tallene var begyndt at falde. Som jo selvfølgelig kun er godt hvis jeg kunne begynde fødsel og ve'er af mig selv. Den uvished har gået mig så meget på, men havde lige set frem til at alt var som det skulle være.
Så nu må jeg se hvad de siger i morgen, for hvis de som hoved regel vil sætte folk igang ca. 2 uger før forventet termin fordi levertallene er for høje, så har de lidt travlt da jeg har termin d. 12 februar. Så har det ikke helt godt med det turlumhej her. Da de siger det er for at forebygge fosterdød ved fødsel. Så sys nerverne er ved at være udenpå..
Andre herinde som er blevet sat igang før tid på grund af forhøjet levetal..?? Og hvad sagde de til jer omkring dette?
Måtte lige af med lidt fortvivlelse. Har desuden pakket både babys og mine ting, hvis de nu vælger at beholde mig derinde i morgen. Aner jo pludselig intet. 
Hilsen Anne-Mette og tak fordi i læste med på mit øv indlæg 
Anmeld