Skejby fertelitetsklinik? Hvor længe ventede i på beh..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

Musen85

Jeg er ved at blive en smule utålmodig nu..  Vi var til samtale på Skejby fertelitetsklinik i August sidste år, og fik beskeden at der ville gå ca ½ år til vi kunne komme i gang med ægsortering.. ved godt det først er gået nu.. men syntes altså det er længe at vente uden at hører noget som helst fra dem...  Hvor længe skulle i vente, jer der har været i behandling dernede??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Lisbeth1985

Musen85 skriver:

Jeg er ved at blive en smule utålmodig nu..  Vi var til samtale på Skejby fertelitetsklinik i August sidste år, og fik beskeden at der ville gå ca ½ år til vi kunne komme i gang med ægsortering.. ved godt det først er gået nu.. men syntes altså det er længe at vente uden at hører noget som helst fra dem...  Hvor længe skulle i vente, jer der har været i behandling dernede??

Det lyder som ret lang tid.. Har du overvejet at ringe til dem?

Vi blev henvist i marts og havde vores første IUI i august..

Anmeld

1. februar 2011

Musen85

Lisbeth1985 skriver:

Det lyder som ret lang tid.. Har du overvejet at ringe til dem?

Vi blev henvist i marts og havde vores første IUI i august..

Ork ja.. jeg har næsten ikk tænkt på andet end at kime dem ned siden samtalen næsten.. hehe  

Men det kan være jeg skal prøve at ringe i morgen.. syntes nemlig også det virker som laaaang tid at vente  Men vidste jo ikk om det bare var min tålmodighed den var gal med.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.