Nu med et hcg-niveau på 43:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.808 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

Lisbeth1985

Hej piger..

Lige en lille update (og en masse brok) herfra..

Jeg havde testdag i torsdag, hvor en hjemmetest viste svagt positiv og klinikkens blodprøve viste et hcg-niveau på 8 (= ikke gravid).. Da jeg stadig havde kvalme og meget ømme bryster igår tog jeg en ny hjemmetest, som nu var blevet mere positiv.. Vi ringede derfor til klinikken, som i dag har taget en ny blodprøve.. Nu er mit hcg-niveau på 43 Ifølge klinikken er dette slet ikke nok til en sund og normal graviditet Skal nu afvente en ny blodprøve på fredag, som forhåbentlig viser, at mit hcg-niveau er faldet.. ØV altså.. Synes det er så hårdt, at det skal være SÅ svært at få vores ønskebarn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Rockertand

Det skal nok lykkes...

Anmeld

1. februar 2011

Shibby

Ved seføli chancen er lille,men med det sidste barn jeg fik var hcg tallet så lavt at beskeden var biokemisk graviditet. Gik og ventede..Der skete ikke det vilde..Men månederne gik og ud kom en baby..Ret syret historie,men hey..Det kan rent faktisk ske! Jeg  for jer!

Anmeld

2. februar 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger..

Jeg havde testdag i torsdag, hvor en hjemmetest viste svagt positiv og klinikkens blodprøve viste et hcg-niveau på 8 (= ikke gravid).. Da jeg stadig havde kvalme og meget ømme bryster igår tog jeg en ny hjemmetest, som nu var blevet mere positiv.. Vi ringede derfor til klinikken, som i dag har taget en ny blodprøve.. Nu er mit hcg-niveau på 43 Ifølge klinikken er dette slet ikke nok til en sund og normal graviditet Skal nu afvente en ny blodprøve på fredag, som forhåbentlig viser, at mit hcg-niveau er faldet.. ØV altså.. Synes det er så hårdt, at det skal være SÅ svært at få vores ønskebarn

Ej søde!!!! Ikke dig også!!!! Øv altså!!!! Føler med jer!!!!

Lene

Anmeld

2. februar 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Ej søde!!!! Ikke dig også!!!! Øv altså!!!! Føler med jer!!!!

Lene

Desværre også os Kan du huske, hvad dit hcg-niveau var i de blodprøver du fik taget?

Anmeld

2. februar 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Desværre også os Kan du huske, hvad dit hcg-niveau var i de blodprøver du fik taget?

Jeg fik jo først taget blodprøve 4 dage efter testdag pga. ferien.. Men tallene lød 1. blodpr. 19.... 2. blodpr. 70.... 3. blodpr. 23 og jeg skal have en taget imorgen...

Lene

Anmeld

2. februar 2011

Mullefisen2011

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger..

Du får lige et STORT  hvor er det bare uretfærdigt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.