Den alder er bare ikke sjov..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

Hold da op, nu har min datter på 2 år og 9 mdr været syg i 5 dage, i går hade hun hverken feber eller noget så i dag blev hun sendt afsted i DP. Hun var glad og frisk i år, men i morges ville hun hverken snakke med mig eller noget. Jeg må ikke røre hende eller snakke til hende, ingenting. Da hun så mig henne i DP i dag blev hun sur og begyndte og skabe sig, dvs hun græder uden rigtig og græde, I ved uden tårer blot en flæbe stemme..

Der har været så mange episoder i dag hvor jeg har været ved og opgive, for jeg aner ikke hvad jeg skal stille op.. Hun ville heller ikke have noget aftensmad, hun ville ikke have pusset næse(så snotten løb ned i munden på hende).

Jeg forstår det bare ikke, er det noget jeg gør? Er det hendes alder? Eller hvad sker der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Lise

Phew, de dage har vi haft mange af... de trækker tænder ud. Hos os startede det da vores søn var 2 år og 9 mdr, og det var rigtig slemt et halvt års tid... nu er vi på den anden side, hvor han er til at snakke med igen  Men han kan stadig være helt urimelig nogle gange..

Anmeld

1. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

Lise skriver:

Phew, de dage har vi haft mange af... de trækker tænder ud. Hos os startede det da vores søn var 2 år og 9 mdr, og det var rigtig slemt et halvt års tid... nu er vi på den anden side, hvor han er til at snakke med igen  Men han kan stadig være helt urimelig nogle gange..

Det er bare så svært. Hun skriger som om jeg har slået hendes numse så rød at de er faldet af. Hvad gør man ved det skaberi?

Nøj hvor er det hårdt, og om snart kommer der en lille mere.

Anmeld

1. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

Det ender med man ikke gider og skrive her inde, ellers opretter man tråde som anonym! Jeg får sgu aldrig andet end 1-2 svar på mine spørgsmål, men okay det er bedre en ingen..

Anmeld

2. februar 2011

StineW

DatterMalou skriver:

Hold da op, nu har min datter på 2 år og 9 mdr været syg i 5 dage, i går hade hun hverken feber eller noget så i dag blev hun sendt afsted i DP. Hun var glad og frisk i år, men i morges ville hun hverken snakke med mig eller noget. Jeg må ikke røre hende eller snakke til hende, ingenting. Da hun så mig henne i DP i dag blev hun sur og begyndte og skabe sig, dvs hun græder uden rigtig og græde, I ved uden tårer blot en flæbe stemme..

Der har været så mange episoder i dag hvor jeg har været ved og opgive, for jeg aner ikke hvad jeg skal stille op.. Hun ville heller ikke have noget aftensmad, hun ville ikke have pusset næse(så snotten løb ned i munden på hende).

Jeg forstår det bare ikke, er det noget jeg gør? Er det hendes alder? Eller hvad sker der?

Hejsa.

Øv det lyder ikke sjovt.

Jeg ved ikke om det hjælper på jeres situation, men herhjemme hvis Emma ( 2 år og 8 mdr ) skaber sig, så siger jeg f.eks til hende at jeg ikke gider høre på det fis og nu går jeg. Altså hvis hun f.eks er sådan i DP eller i Netto. Fortsætter hun, så GÅR jeg...

Det har kun været nødvendigt et par gange, og jeg er selvfølgelig kun gået ud af hendes synsfelt,  men det ved hun jo ikke.

I det store og hele: konsekvens og HANDLING.

Gav det mening??? Ellers skriv lige igen.

Knus Stine.

Anmeld

2. februar 2011

MaybeBaby

DatterMalou skriver:

Det ender med man ikke gider og skrive her inde, ellers opretter man tråde som anonym! Jeg får sgu aldrig andet end 1-2 svar på mine spørgsmål, men okay det er bedre en ingen..

Jeg ville rigtig gerne svare, men jeg er kun 7+2, så har ikke oplevet det endnu. Men vil lige give dig en  

/Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.