Lægebesøg imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

LotteN

Jeg testede positivt i torsdags og ringede til lægen i mandags..
Jeg har så fået en tid til imorgen (lægen holder lukket uge 6+7) til at ordne papire. Og så sagde hun jeg skal have en tid til scanning også så vi kan få fastsat termin - uha, jeg er helt spændt på hvornår den scanning kommer til at være - så kan jeg også finde ud af hvilken terminsgruppe jeg hører til herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

prettybutterfly

Hvor fedt!! Kæmpe tillykke!!!!

Anmeld

1. februar 2011

saxa

LotteN skriver:

Jeg testede positivt i torsdags og ringede til lægen i mandags..
Jeg har så fået en tid til imorgen (lægen holder lukket uge 6+7) til at ordne papire. Og så sagde hun jeg skal have en tid til scanning også så vi kan få fastsat termin - uha, jeg er helt spændt på hvornår den scanning kommer til at være - så kan jeg også finde ud af hvilken terminsgruppe jeg hører til herinde

EJJJJJ LOTTE - ER DU GRAVID?!?!?!?!

Ihhh hvor dejligt.. STORT tillykke og hvor er det bare spændende..  Er det virkelig gået min næse forbi (Du kunne da lige ha skrevet en pb.. tsk.. tsk..)

Kæmpe

Anmeld

1. februar 2011

LotteN

prettybutterfly skriver:

Hvor fedt!! Kæmpe tillykke!!!!

tusind tak

Anmeld

1. februar 2011

millesofie

TILLYKKE

Anmeld

1. februar 2011

LotteN

saxi skriver:

EJJJJJ LOTTE - ER DU GRAVID?!?!?!?!

Ihhh hvor dejligt.. STORT tillykke og hvor er det bare spændende..  Er det virkelig gået min næse forbi (Du kunne da lige ha skrevet en pb.. tsk.. tsk..)

Kæmpe

Hehe, ja, du må jo bare følge med..

Jeg mindes der var en der heller ikke skrev til mig dengang
Jeg håber da jeg er gravid - testede positiv torsdag og igen lørdag - men har bare sådan en mærkelig fornemmelse - tror bare jeg frygter det værste, når nu den endelig blev positiv...

Men tusind tak skal du have

Anmeld

1. februar 2011

LotteN

Fisenberg skriver:

TILLYKKE

Tusind tak

Anmeld

1. februar 2011

saxa

LotteN skriver:

Hehe, ja, du må jo bare følge med..

Jeg mindes der var en der heller ikke skrev til mig dengang
Jeg håber da jeg er gravid - testede positiv torsdag og igen lørdag - men har bare sådan en mærkelig fornemmelse - tror bare jeg frygter det værste, når nu den endelig blev positiv...

Men tusind tak skal du have

Ja, det må jeg jo..

Ups - ja det er rigtigt Det glemte jeg vist også dengang..

Men ihh hvor fantastisk.. Også for Lærke, hvor bliver det spændende altså..!! Uhh kender godt til det med tankerne, om det nu kan passe - men self passer det og er sikker på alt kommer til at gå heeelt perfekt I har vel heller ikke været "på" særlig længe, før der var gevinst - har i??

Anmeld

1. februar 2011

LotteN

saxi skriver:

Ja, det må jeg jo..

Ups - ja det er rigtigt Det glemte jeg vist også dengang..

Men ihh hvor fantastisk.. Også for Lærke, hvor bliver det spændende altså..!! Uhh kender godt til det med tankerne, om det nu kan passe - men self passer det og er sikker på alt kommer til at gå heeelt perfekt I har vel heller ikke været "på" særlig længe, før der var gevinst - har i??

Ja, Lærke er meget optaget af små babyer, så er spændt på hvad hun siger til det.

Altså smed pillerne i sommers, men gik igang med projekt baby i oktober - føler det har taget en evighed, men kan jo godt se det kun er 3 små måneder... Men min mens har været me 6 - 7 eller 8 ugers mellemrum, så aner ikke hvor langt jeg er henne...!

Hvordan går det hos jer ?

Anmeld

1. februar 2011

saxa

LotteN skriver:

Ja, Lærke er meget optaget af små babyer, så er spændt på hvad hun siger til det.

Altså smed pillerne i sommers, men gik igang med projekt baby i oktober - føler det har taget en evighed, men kan jo godt se det kun er 3 små måneder... Men min mens har været me 6 - 7 eller 8 ugers mellemrum, så aner ikke hvor langt jeg er henne...!

Hvordan går det hos jer ?

Jamen kan godt huske du skrev at nu var det nu..

Hun bliver da ellevild når hun skal være storesøster!!

Jamen her går alt super godt - har barnedåb søndag, så det bliver lidt spændende at se om han opfører sig ordenligt derinde.. hehe.. Tiden går bare så hurtigt, sys jeg.. Har allerede fået bhv plads til Yasmin, hun skal jo starte 1.Maj Og Oliver starter i dp. i Juni - eller alt efter hvornår jeg finder job..

Hvad med hos jer - udover du lige har fået de gyldne streger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.