Parterarpi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

Anonym trådstarter

Nogle der har prøvet det?
Hvorfor og hjalp det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Lise 26

vi går i parterapi lige nu. jeg synes det hjælper, men kræver at begge parter er forberedte på at arbejde for forholdet.

Anmeld

1. februar 2011

Anonym trådstarter

Lise 26 skriver:

vi går i parterapi lige nu. jeg synes det hjælper, men kræver at begge parter er forberedte på at arbejde for forholdet.

Må jeg spørge hvad grunden er til det? Eller må jeg skrive til dig privat

Anmeld

1. februar 2011

betski

Jeg har været i parterapi. Det kræver meget af begge partner. Især at være åben overfor ens egne fejl.

Anmeld

1. februar 2011

Shibby

Yeps..Det var kanon og reddede vores forhold! Der kom ture vi ikke havde forudset men vi allesammen har en rygsæk med bagage vi bære rundt på! Nogle gange skal vi have hjælp udefra til at håndtere den bagage! Vores terapeut satte os på opgaver,udfordringer,gik i dybden med kærlighedssprog, gav os nogle fede redskaber der i bund og grund gav os en styrke der sparker røv!

Go for it..Kan anbefale vores.. Hun bor i kbh,men ved at hun pendler i ny og næ hvis det er

Anmeld

2. februar 2011

Moar2011

Bare lige af ren nys, er det ikk skide dyrt?

Anmeld

2. februar 2011

Peanut

Følger lige med på sidelinjen.. Kunne også tænke mig at høre mere om det... Men kender desværre ikke noget til det.

Anmeld

7. februar 2011

Lise 26

Anonym skriver:

Må jeg spørge hvad grunden er til det? Eller må jeg skrive til dig privat

det er en blanding af mange ting. jeg har haft 3 depressioner det sidste år, og det har tæret meget på vores forhold, og det har ikke gjordt det nemmere at vores søn er kommet til. og vi har altid været dårlig til at snakke sammen om tingene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.