Hjælp ang barnedåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.634 visninger
18 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

Millah

Hey i dejlige damer

På søndag skal min mands niece døbes og til den anledning har jeg lovet og hjælpe med bordet, men pynt og hvad der ellers høre til Farverne skal holdes i lyserødt og hvidt

Men nu kommer det ene af problemerne, hvordan skal jeg lige folde servietterne for at det kommer til go se lidt specielt ud og ikke bar er den almindelig vifte eller den der med og stoppe den end i glasset

Hvad kan jeg ellers pynte bordet med for at det kommer til og se godt ud ?? Havde selv tænkt på og sætte mig og klippe kliste lidt med noget karton og så lave  nogen  så barnevogne i lyserød, men bliver det ikke bare for kedeligt ??

Hjælp søges da min egegn hjerne er gået i seng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

merichs

Nu er jeg mest til det simple og enkle, så sådan så vores borde ud:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. februar 2011

Bellinda89

Millah skriver:

Hey i dejlige damer

På søndag skal min mands niece døbes og til den anledning har jeg lovet og hjælpe med bordet, men pynt og hvad der ellers høre til Farverne skal holdes i lyserødt og hvidt

Men nu kommer det ene af problemerne, hvordan skal jeg lige folde servietterne for at det kommer til go se lidt specielt ud og ikke bar er den almindelig vifte eller den der med og stoppe den end i glasset

Hvad kan jeg ellers pynte bordet med for at det kommer til og se godt ud ?? Havde selv tænkt på og sætte mig og klippe kliste lidt med noget karton og så lave  nogen  så barnevogne i lyserød, men bliver det ikke bare for kedeligt ??

Du kunne evt folde servietterne som små bluser (:

Det gjorde vi , til vores datters dåb (:

Anmeld

1. februar 2011

Brams

Hey i dejlige damer

Her er lidt til inspiration, håber ikke det er for mange billeder. De små poser ved tallerknen er små lyserøde m&m´s med billede ag Lærke på og på bagsiden hendes navn

Bordkortene er bleer der er rullet, det samme er borddekorationerne.

Anmeld

1. februar 2011

Millah

merichs skriver:

Nu er jeg mest til det simple og enkle, så sådan så vores borde ud:

Det ser osse super flot ud da

Anmeld

1. februar 2011

Millah

Brams skriver:

Her er lidt til inspiration, håber ikke det er for mange billeder. De små poser ved tallerknen er små lyserøde m&m´s med billede ag Lærke på og på bagsiden hendes navn

Bordkortene er bleer der er rullet, det samme er borddekorationerne.

Det ser jo bare knald godt ud  Kan godt lige den måde det er lavet på, det hjalp da lidt på min hjerne, den er da begyndte og tænke lidt nu

Anmeld

1. februar 2011

tinasmor

Prøv evt at google, er sikker på, at der er mange der har lagt en masse ideer ud. Sikkert også på Youtube eller lign. hvis du søger på eng.

Anmeld

1. februar 2011

Millah

tinasmor skriver:

Prøv evt at google, er sikker på, at der er mange der har lagt en masse ideer ud. Sikkert også på Youtube eller lign. hvis du søger på eng.

Synes jeg ahr prøvet lidt af hvert osse på engelsk, synes bar ik rigtig der dukker ngoet op

Anmeld

1. februar 2011

LISBETH:-)

Her er bordet til vores dåb. Vi havde buffe derfor står der ikke tallerkner på bordet.

Striberne der løber langst bordet er bare noget silke bånd i forskellige farver jeg har købt og selv klistret på

Anmeld

2. februar 2011

tinasmor

lisbeth2910 skriver:

Her er bordet til vores dåb. Vi havde buffe derfor står der ikke tallerkner på bordet.

Striberne der løber langst bordet er bare noget silke bånd i forskellige farver jeg har købt og selv klistret på

Rigtig sød ide.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.