plukveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

rikke2299

Jej

jeg venter mit første barn her den 8 feb....og er begyndt at få nogle "mens" agtige smerter som går ned i mine lår.... er det pluk veer? eller et tegn på at min bebs snart vil ud??

knus fra Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Multebær

tror ikke det er plukkeveer det er det de kalder murren. Plukkeveer føles som om livmoderen bliver stram og så løs igen - det kan varer et par sekunder eller mere og kommer uregelmæssigt. Men murren er et godt tegn da det er med til at modne livmoderhalsen til fødslen siger de kloge 

Anmeld

1. februar 2011

rikke2299

Multebær skriver:

tror ikke det er plukkeveer det er det de kalder murren. Plukkeveer føles som om livmoderen bliver stram og så løs igen - det kan varer et par sekunder eller mere og kommer uregelmæssigt. Men murren er et godt tegn da det er med til at modne livmoderhalsen til fødslen siger de kloge 

nå det lyder godt. Han må nemli gerne komme ud snart

Anmeld

1. februar 2011

Multebær

rikke2299 skriver:

nå det lyder godt. Han må nemli gerne komme ud snart

pøj pøj med det

Anmeld

1. februar 2011

rikke2299

Multebær skriver:

pøj pøj med det

jo tak og i lige måde

Anmeld

1. februar 2011

Multebær

rikke2299 skriver:

jo tak og i lige måde

Tak - Jeg synes ventetiden er hård. Nu må der bare godt ske noget synes jeg ! 

Anmeld

1. februar 2011

Kamulla

når det begynder nive lidt kan det godt være tegn på at kroppen gør sig klar til fødsel... min muren varede dog kun 30 min før jeg fik ve-storm

Anmeld

1. februar 2011

rikke2299

Multebær skriver:

Tak - Jeg synes ventetiden er hård. Nu må der bare godt ske noget synes jeg ! 

ja det kan jeg godt forstå

krydser fingre for at det snart sker for dig

Anmeld

1. februar 2011

Multebær

Sallisørøver skriver:

når det begynder nive lidt kan det godt være tegn på at kroppen gør sig klar til fødsel... min muren varede dog kun 30 min før jeg fik ve-storm

wow var det som førstegangsfødende? Ih hvor jeg håber på det samme  jeg er så utålmodig lige nu at selv det halve kunne være nok  

Anmeld

1. februar 2011

Kamulla

Multebær skriver:

wow var det som førstegangsfødende? Ih hvor jeg håber på det samme  jeg er så utålmodig lige nu at selv det halve kunne være nok  

ja men masn ikke just kalde min lyn fødsel for en drømme fødsel.. 12 timer er hurtigt første gang og lige tilpas .. var det jeg ønskede,... ikke 3timer... frygter hvor hurtigt det går næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.