Total hormondyr eller tudefjæs..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

Mullefisen2011

Det er hvad jeg er i disse dage.. Tuder af ALT og synes bare alle er så lykkelige og får alt det gode jeg håber på.. der i blandt børn..  sidder her og har bare mega ondt af mig selv og føler mig egoistisk.. Ved snart ikke hvad jeg skal gøre..

Er dybt forvirret over min krop.. Har 12 dage til testdag og mærker intet andet end niv og jag i underlivet og mens smerter.. og så er jeg oppustet til aften og lidt kvalme, og ingen appetit..

Sidst havde jeg bare ALLE symptomer lige fra IUI til testdag men ikke denne gang.. og kan ikke dreje om det er godt eller skidt.. så gør alt for at tænke på noget andet.. men her om aftenen så ramler det hele lige lidt.. og tror mine chancer for et barn er lig 0..

Er jeg bare for underlig eller hvad tøser??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

MaybeBaby

Niv og jag og mens smerter kunne også være ligamentsmerter. Livmoderen der vokser og det føles FULDSTÆNDIG som mens smerter. Så alt håb er endnu ikke ude! En aften ad gangen, og nej du er ikke underlig - bare frustreret og med god ret!

Mette

Anmeld

1. februar 2011

Mullefisen2011

MaybeBaby skriver:

Niv og jag og mens smerter kunne også være ligamentsmerter. Livmoderen der vokser og det føles FULDSTÆNDIG som mens smerter. Så alt håb er endnu ikke ude! En aften ad gangen, og nej du er ikke underlig - bare frustreret og med god ret!

Mette

Tak for den søde besked Mette..
Ved at mens smerter og det kan betyde noget godt.. men havde det samme sidst og det endte negativt så tør ikke være FOR positiv endnu.. og er vel egentlig dårligt gravid endnu..

Men dejligt med lidt bekræftelse og lidt gode vibrationer  Tak

Anmeld

12. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mullepigen86 skriver:

Det er hvad jeg er i disse dage.. Tuder af ALT og synes bare alle er så lykkelige og får alt det gode jeg håber på.. der i blandt børn..  sidder her og har bare mega ondt af mig selv og føler mig egoistisk.. Ved snart ikke hvad jeg skal gøre..

Er dybt forvirret over min krop.. Har 12 dage til testdag og mærker intet andet end niv og jag i underlivet og mens smerter.. og så er jeg oppustet til aften og lidt kvalme, og ingen appetit..

Sidst havde jeg bare ALLE symptomer lige fra IUI til testdag men ikke denne gang.. og kan ikke dreje om det er godt eller skidt.. så gør alt for at tænke på noget andet.. men her om aftenen så ramler det hele lige lidt.. og tror mine chancer for et barn er lig 0..

Er jeg bare for underlig eller hvad tøser??

Og så var den der alligevel  Der kan man bare se.... 

Anmeld

12. februar 2011

Mullefisen2011

Hehe jaahh det er bare sååå vildt..

Anmeld

13. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mullepigen86 skriver:

Hehe jaahh det er bare sååå vildt..

Ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.