Rosiner hvornår og hvormange??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.186 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

B&J

Daniel bliver 11mdr nu her og jeg ved ikke hvor mange og hvor lidt jeg må give ham eller om han overhovede må få dem...

han har nemlig smagt 5stk i dag og han var helt vild

håber nogle kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

LR85

er ret sikker på det hedder sig a de må få de der helt små pakker FORDELT ud på en uge. (eller også er det måned, kan ikke helt huske)

det er vist noget med 14 gram.

Har du ikke sådan en bog om kost fra sundhedsplejerseken eller lign du kan slå op i??

Anmeld

1. februar 2011

TbCp

max 50g om ugen til de er 3 år

Anmeld

1. februar 2011

TbCp

Dog må de godt få flere, hvis de f.eks. ingen får i nogle uger, så kan de godt få 100g en anden uge.

Anmeld

1. februar 2011

B&J

MANGE MANGE taak så kan jeg godt give ham lidt uden jeg skal tænke over det

Anmeld

1. februar 2011

TbCp

B&J skriver:

MANGE MANGE taak så kan jeg godt give ham lidt uden jeg skal tænke over det

Det kan du sagtens ja Det er jo også fint for finmotorikken/pincetgrebet at de selv kan sidde og tage de små rosiner op

Anmeld

1. februar 2011

B&J

TbCp skriver:

Det kan du sagtens ja Det er jo også fint for finmotorikken/pincetgrebet at de selv kan sidde og tage de små rosiner op

ja det havde jeg slet ikke tænkt på men han øver sig tit på det selv om jeg ikke tænkte på det han elsker ris så der øver han sig godt griner

Anmeld

1. februar 2011

otlitrom

TbCp skriver:

Og et herligt syn, for os der ser de prøver at fange dem!

Jeg elsker synes at min venindes datter, der sidder og fisker rosiner og majs. Det er en stor bedrift for hende

Anmeld

1. februar 2011

TbCp

kitty skriver:

Og et herligt syn, for os der ser de prøver at fange dem!

Jeg elsker synes at min venindes datter, der sidder og fisker rosiner og majs. Det er en stor bedrift for hende

Og knap så lækkert når de kommer hele ud i den anden ende... både rosiner og majs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.