Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ungerne skal helt sikkert også være puttet inden så vi kan se det i ro og mag
og ikke være nervøs smukke efter i morges kan det ikke gå galt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malene84 skriver: hahahahaha... ssssshhhhh
hahahahaha... ssssshhhhh
århhh det skal nok blive godt men kan godt forstå presset, når vi sidder så mange tøsepigebørn her og skal følge jer
Jeg glæder mig os til at se det
Er da også bare SÅ klar
Øj jeg glæder mig osse!
Man føler jo næsten at man kender dig Malene, selvom vi aldrig har mødt hinanden.
Jeg tog mig selv i at sige til manden "Hende kender jeg" da der første gang blev reklameret for programmet på tv
Kæresten har også fået besked på at Xboxen skal slukkes lidt i otte Bliver spændende!
Også her
merle2010 skriver: kan godt forstå dig men det skal nok gå søde glæder mig sådan til at se jer... er det kun dig herinde fra der er med, eller er der en anden der osse er med??
kan godt forstå dig men det skal nok gå søde glæder mig sådan til at se jer... er det kun dig herinde fra der er med, eller er der en anden der osse er med??
Det er vist kun mig
Taaaak piger... jeg bliver nødt til at logge af nu!! jeg kan mærke presset stige! Og jeg bliver mere nervøs af at være herinde lige nu. haha
Efter programmet kan vi evt. skrives ved på facebook
http://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/Tvillinger/174001959303188 der kan I stille spørgsmål til programmet osv. vi sidder alle sammen klar (os fra programmet)
Malene84 skriver: Det er på tv2 kl 20 uuuhh jeg er nervøs nu
Det er på tv2 kl 20 uuuhh jeg er nervøs nu
bare rolig, du var så sød i go´morgen danmark. bettefisen og jeg sad klar med havregrøden og the. glæder mig til at se jeres familie om lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128