Jer der har vejet over 100 kg og tabt jer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Jeg vejede 105kg da jeg fødte min søn og lige under 90 kg da han var ½ år...mine arme og lår tog det fint men min mave og mine bryster var smadret,....

Ja ok.. men ved godt at mave og bryster måske tager skade.. og har vi også forholdt os til og har snakket om hvad vi kan gøre.. men hvis lår, lægge, arme osv bare hænger så kan man jo ikke gøre så meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Anonym trådstarter

maria_wt skriver:

Jeg må desværre det sorte får kan jeg se..

Jeg vejede 82 kg da jeg blev gravid med Tristan og endte på 109 kg da han kom.. Efter 6 mdr havde jeg smidt 17 kg og min mave lignede ret ud sagt stadig LORT.. Virkelig en hænge mave og jeg tror ikke at jeg får min dejlige fladere mave igen nogensinde med den ødelæggelse de kg havde gjort... 

Men er også helt lar på maven jo ikkevil ligne sig selv oven på en graviditet.. den bliver jo meget mere strukket ud.. men mere om lår, arme osv ikke kan trække sig sammen så man altid vil have hænge hud..

Anmeld

2. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

Ja ok.. men ved godt at mave og bryster måske tager skade.. og har vi også forholdt os til og har snakket om hvad vi kan gøre.. men hvis lår, lægge, arme osv bare hænger så kan man jo ikke gøre så meget...

Det gør de slet ikke på mig og jeg tabte mig endda hurtigt og uden motion...men det har da klart gjort min krop smukkere at jeg har svømmet og løbet...så jeg tror altså ikke at man nødvendigvis får grimme arme og lår af det...

Anmeld

2. februar 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

hejsa..

det tager tid, men maven og alt det anden skal nok komme hvis du tager en livstilsændring og begynder at motionere

Håber du har ret.. men lyder meget forskelligt kan jeg se udfra hvad folk siger..

Anmeld

2. februar 2011

Anonym trådstarter

hc=k skriver:

Det kan tage rigtig lang tid før huden trækker sig sammen og der er ingen garanti for at den overhovedet gør det.

Jeg har tabt mig 22 kg siden april 2010 og jeg har gardin-hud på mave og lår.

Åhh nej lyder ikke godt  Håber det trækker sig sammen for dig..

Anmeld

2. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

Håber du har ret.. men lyder meget forskelligt kan jeg se udfra hvad folk siger..

Ja, men måske det også er forskelligt hvad man ser som ødelagte lår...jeg er ikke 20 år mere og det ses da også, men synes ikke de er ødelagte...

Anmeld

2. februar 2011

Anonym

Anonym skriver:

det er meget forskelligt desværre, men jo yngre man er jo bedre kommer det til at gå

Anmeld

2. februar 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

det er meget forskelligt desværre, men jo yngre man er jo bedre kommer det til at gå

Hmm ok.. er 25 så håber det vil trække sig sammen..

Anmeld

2. februar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Ja, men måske det også er forskelligt hvad man ser som ødelagte lår...jeg er ikke 20 år mere og det ses da også, men synes ikke de er ødelagte...

Nej det jo rigtig.. altså det jo ikke fordi jeg vil have lår som en på 17.. men altså bare så huden ikke decideret hænger..

Anmeld

2. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

Nej det jo rigtig.. altså det jo ikke fordi jeg vil have lår som en på 17.. men altså bare så huden ikke decideret hænger..

Mon de vil gøre det med så lille en overvægt...trods alt...men ellers må du jo høre om dem med såkaldte hængelår ikke kan smide et billede ind...jeg tror ikke på det er så slemt som det lyder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.