SD21 skriver:
Hej skønne kvinder ! 
Er der ikke nogle af jer der ku være interesseret i at stoppe med at ryge?
Hihi.
Jeg stoppede forrige torsdag, men jeg har røget 5 cigaretter siden
I dag havde jeg slet ikke røget i 4 dage og så faldt jeg alligevel i og har lige røget en cigaret
- Jeg skammer mig og er rigtig ked af jeg faldt i igen!!
Men så var det jeg kom til at tænke på at jeg måske ikke var den eneste der havde lyst til at stoppe med at ryge ? 
Så kunne vi jo dele frustrationerne med hinanden, hvis der var andre der ville være med 
Jeg ved godt at det lyder underligt, men det ville bare være meget rart at have nogen at "stoppe sammen med" 
Knus 
Jeg har prøvet at stoppe med at ryge mange gange i mit liv.
Jeg har prøvet med diverse rygestop bøger, zyban pillerne, kold tyrker, nikotin tyggegummi, inhalator osv osv. Det eneste der har virket, og hvor jeg er helt sikker på, at jeg ALDRIG starter med at ryge igen, er e-cigaretten. Men det er vigtigt at det er en ordenlig en, og ikke en af de elendige e-cigaretter som kan købes i DK.
I DK kan du heller ikke købe væske til den med nicotin, og det er altså vigtigt...så kan man stille og roligt trappe ned med nicotinen til man ikke længere har brug for det.
Min kæreste og jeg er store fortalere for e-cigeretten, for den har hjulpet både os og flere af vores venner til at stoppe med alm. Cigaretter. Jeg er så stoppet med begge dele, og psykisk er trangen til at ryge 100 % væk!
Smider lige et par links osse, i tilfælde af at nogle skulle være interesserede...
Anmeld