hej damer 
bare lige en lidt pinlig historie herfra! Går på barsel med min drenge knægt på knap 2 mdr. Idag har vi bare en total afslapningsdag - han har næsten sovet hele dagen med få vågne timer. (Skønt
) Så vågnede han, og jeg skulle amme ham. Da jeg lå og så Top Model på TV3 på sofaen, tænkte jeg at jeg lige ville ligge og amme ham - det er så hyggeligt
Så det gjorde jeg. Det ringede på døren pludseligt, og hunden gik heelt amok. Han begyndte at gø fuldstændig vildt, så jeg skyndte mig at hive patten ud af knægtens mund, og smide hunden ind i soveværelset.
Da jeg så kom ud til døren og åbnede op, stod der en mand, og jeg tænkte bare "hvem FUCk er du
".. Han sagde "hej..
" Jeg sagde selvfølgelig hej tilbage med drengen på armen. Han sagde så "Skal jeg ikke lige komme ind, det er lidt nemmere??" Jeg stod bare der" :O ??? " Så kom han ind i gangen og stod. Så sagde han "Tillykke med jeres dreng.. Han er godt nok sød " osv osv.. Og jeg stod bare " Hve er du ?? hvad vil du "
Så sagde han efter en 5 minutters tid "Ja. Men jeg kan jo se, at I har bil.. Tænkte på om jeg lige må låne den nu her?? Skal lige til Brejning . Det tager MAX 15 min - 20 min" Jeg tænkte bare " øh HVAD???" Sagde " Øh.. Jo det kan du da i princippet godt.. men ehm... Hvor kommer du lige fra??"
"Jamen jeg er da din nabo???" sagde han så . skyndte mig at sige "neeej guuud... seiøst?? det må du undskylde"
Han "undskyldte" på mine vegne ved at sige " Jamen jeg har også en anden hat på.. det kan være det er derfor så.." ;P skyndte mig at gi' ham nøglerne og KORT fortælle at der lige er lidt problemer med bakgearet.. og så måtte han ellers ha' en god tur! HEJ HEJ 
FÅåårk, hvor pinligt.. Jeg kan ikke engang genkende min egen nabo!!!! LÆNGE LEVE AMMEHJERNEN! 

Anmeld