Vanish. Pas på !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.444 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

StineW

Hej alle sammen.

Jeg vil blot gøre jer opmærsom på, at før I bruger produkter fra Vanish, så tjek at de er farveægte. Hvis der på vaskeanvisningen er en trekant med et kryds henover, så er det IKKE farveægte.

Jeg har vasket en hvid ( åbenbart ikke farveægte ) vask lyseblå med produktet Chrystal White! Men det med farveægtheden gælder åbenbart for de andre produkter også. Har info fra Vanish Danmark.

Jeg anede det ikke, og troede da at håndklæder, tshirts og sengetøj kunne vaskes med det. Men nej, indtil videre har jeg ikke fundet noget tøj herhjemme, som kan tåle at vaskes med Vanish : (

Andre der har erfaringer?

Knus Stine.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

mth1987

Jeg bruger det til de stofbleer vi bruger når vores datter spiser. Både spray og pulver. Og har aldrig haft problemer med det heller ikktil alm tøj

Anmeld

1. februar 2011

StineW

mth1987 skriver:

Jeg bruger det til de stofbleer vi bruger når vores datter spiser. Både spray og pulver. Og har aldrig haft problemer med det heller ikktil alm tøj

Jeg har selv hørt fra mange at de heller ikke har haft problemer, så det er jo bare dejligt.

Men som de selv sagde fra Vanish: Er tekstilet ikke farveægte, så kan Vanish gå hen og blege det.

Det er jo lidt som klorin i mild dosis. Det meste hvide tøj er også farvet ( det er derfor undertøj blive gråt ved vask ).

Derfor vasker jeg altid i Neutral, som ikke indeholder optisk hvidt.

Hende jeg snakkede med, sagde desuden, at hun ikke ville anbefale mig at bruge det, når jeg vasker til små børn / babyer.

Derfor bruger jeg ikke Vanish igen.

Anmeld

1. februar 2011

mth1987

Bruger det heller ikke til andet end de stofbleer der er til mad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.