Jeg har helt ondt i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
18 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

TbCp

Min lillebror, ham jeg fik kontakt med for noget tid siden, er lige blevet venner med vores far på facebook.... Ham har jeg jo ikke set siden jeg var ca 6 mdr. henne i graviditeten med Liva...

Jeg fik simpelthen så ondt i maven da jeg så det, ved ikke hvad jeg skal gøre hvis han ansøger mig som ven.

Det kan godt være det lyder fjollet for jer andre, men det er simpelthen noget der kører i mit hoved flere gange om ugen, om jeg skal kontakte ham, hvordan han har det, drikker han stadig, osv osv. så at se at han nu er ven med min lillebror og den vej kan finde mig, gør mig helt trist....

Jeg ved godt det nok er helt usammenhængende det her.... men ja... måtte bare lige dele det, og håber i lidt forstår hvordan jeg har det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

NaFe

Det må heller ikke være sjovt..

men du kan jo bloker din far så han ikke kan finde dig..vis det selvfølgelig er det du ønsker...

knus til dig...

Anmeld

1. februar 2011

TbCp

NaFe skriver:

Det må heller ikke være sjovt..

men du kan jo bloker din far så han ikke kan finde dig..vis det selvfølgelig er det du ønsker...

knus til dig...

Det er det jeg ikke rigtig ved om jeg vil...

Han er min FAR... men de ting han har gjort i min barndom.... og senere har jeg bare ikke lyst til at Liva skal udsættes for.

På den anden side er jeg så evig stolt af min datter og jeg har lyst til at han skal se hans barnebarn...

Jeg er SÅ splittet!

Anmeld

1. februar 2011

Karo

Nu var du jo så flink at dele din historie omkring din søster med os, og her kom du jo nettop også ind på dit forhold til din far.

Det er frygteligt svært at sidde her og sige hvad der er det rigtige at gøre, for det ved kun du. Jeg kan godt forstå du er vred og skuffet over ham og ikke ønsker at se ham, og samtidig er han jo din far. Det vigtigeste er at du føler for det du vælger. Ønsker du ikke at tilgive og have kontakt med ham så skal du ikke gøre det, men ønsker du at give ham en chance til så skal du gøre det.

Ligemeget hvad du vælger er det vigtigt at du vælger hvad der er rigtigt for dig og ikke din bror eller din far.

Anmeld

1. februar 2011

TbCp

Karo skriver:

Nu var du jo så flink at dele din historie omkring din søster med os, og her kom du jo nettop også ind på dit forhold til din far.

Det er frygteligt svært at sidde her og sige hvad der er det rigtige at gøre, for det ved kun du. Jeg kan godt forstå du er vred og skuffet over ham og ikke ønsker at se ham, og samtidig er han jo din far. Det vigtigeste er at du føler for det du vælger. Ønsker du ikke at tilgive og have kontakt med ham så skal du ikke gøre det, men ønsker du at give ham en chance til så skal du gøre det.

Ligemeget hvad du vælger er det vigtigt at du vælger hvad der er rigtigt for dig og ikke din bror eller din far.

Tak for dit svar...

Jeg er simpelthen så splittet, så ikke engang jeg selv kan sige (lige nu) hvad der er det rigtige....

Måske opstår "problemet" slet ikke, for måske ansøger han slet ikke om venskab eller andet, og måske kan han slet ikke se det er mig da jeg har skiftet både mellemnavn og efternavn...

Jeg tror bare lige jeg havde behov for at dele det fordi jeg bare fik ondt i maven da jeg så hans navn på min lillebrors "væg"

Anmeld

1. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

hov, det har jeg misset... hvor er den historie?

Anmeld

1. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Tina, følg dit hjerte...

du kan altid blokere ham efterfølgende kan du ikke?

Anmeld

1. februar 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

Tina, følg dit hjerte...

du kan altid blokere ham efterfølgende kan du ikke?

Jo det har du ret i!

Anmeld

1. februar 2011

Karo

Ni-ko-li-ne skriver:

hov, det har jeg misset... hvor er den historie?

Uh, det er et gammelt indlæg.

Tina fortæller om hele historien med hendes søster og her kommer hun også indpå forholdet til hendes far. Jeg kan ikke lige finde det, men tænker at det er nemmere for Tina at finde hvis du vil læse det.

Anmeld

1. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Uh, det er et gammelt indlæg.

Tina fortæller om hele historien med hendes søster og her kommer hun også indpå forholdet til hendes far. Jeg kan ikke lige finde det, men tænker at det er nemmere for Tina at finde hvis du vil læse det.

nåh okay, jeg troede det var her fornylig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.