Md-scanning overstået...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

Lotus86

Så fik vi overstået misdannelsesscanningen i går, og det var bare helt fantastisk.. Vores lille dreng er helt perfekt, og alt er som det skal være...

Det var virkelig skønt at se ham igen, især nu hvor der er sket så meget siden sidste gang. Han var en lille bandit der ikke ville ligge stille, så jm havde lidt besvær med at måle det der skulle måles omkring hans hjerte, men det lykkedes til sidst, og det var jo så også rigtig fint

Vi er bare super glade og lettede nu, det er virkelig en befrielse at vide, at han er helt perfekt, så nu må de 4,5 måned gerne gå hurtigt

Knus Nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Moar2011

dejligt at høre det hele gik godt

Anmeld

1. februar 2011

Tennamor

Ja det var meget betryggende at få klaret en veloverstået md scanning.. Jeg kan slet heller ikke vente til den lille kommer ud 

Går det stadig godt med dig? Jeg har desværre fået bækkenløsning, så arbejder nu kun 3 dage om ugen.. Har sgu ikke været så heldig i denne graviditet .

Knus Tenna

Anmeld

1. februar 2011

Lotus86

Tennamor skriver:

Ja det var meget betryggende at få klaret en veloverstået md scanning.. Jeg kan slet heller ikke vente til den lille kommer ud 

Går det stadig godt med dig? Jeg har desværre fået bækkenløsning, så arbejder nu kun 3 dage om ugen.. Har sgu ikke været så heldig i denne graviditet .

Knus Tenna

Ja det er virkelig dejligt

Øv at du har fået bækkenløsning, det da noget lort, men det er da altid noget at du stadig kan arbejde lidt... Går det ellers godt ud over det?

Jeg har tilsyneladende været overordentlig heldig, har på ingen måde haft nogen gener, er kun lidt ekstra træt, men det kan jo nok ikke undgås, og er bestemt til at leve med, så jeg klager ikke

Anmeld

1. februar 2011

CamillaValby

Stort tillykke med den veloverståede MD

Anmeld

1. februar 2011

Lotus86

CamillaValby skriver:

Stort tillykke med den veloverståede MD

Tusind tak skal du ha'

Anmeld

1. februar 2011

Tennamor

Lotus86 skriver:

Ja det er virkelig dejligt

Øv at du har fået bækkenløsning, det da noget lort, men det er da altid noget at du stadig kan arbejde lidt... Går det ellers godt ud over det?

Jeg har tilsyneladende været overordentlig heldig, har på ingen måde haft nogen gener, er kun lidt ekstra træt, men det kan jo nok ikke undgås, og er bestemt til at leve med, så jeg klager ikke

Hvor dejligt, at du ingen gener har..

Ellers går det godt. Vi har købe rækkehus i Albertslund, så har lige fået nøglen i dag . Min kære mand og lidt familie er gået igang med at male + diverse småting der skal laves og på lørdag rykker vi (læs= min mand og svigerfamilie) alle vores ting..

Så lige på nær mine graviditetsgener, går det helt som det skal i min lille familie 

Anmeld

1. februar 2011

Lotus86

Tennamor skriver:

Hvor dejligt, at du ingen gener har..

Ellers går det godt. Vi har købe rækkehus i Albertslund, så har lige fået nøglen i dag . Min kære mand og lidt familie er gået igang med at male + diverse småting der skal laves og på lørdag rykker vi (læs= min mand og svigerfamilie) alle vores ting..

Så lige på nær mine graviditetsgener, går det helt som det skal i min lille familie 

Ej hvor fedt..!! Stort tillykke med det

Anmeld

1. februar 2011

Najsen86

Tillykke med det.. det var da rigtig skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.