sidder her og ikke rigtig ved hva jeg skal gøre af mig selv :s
jeg er jo i den lykkelig situation at jeg er gravid og jeg er nu i uge 11+4
men mine cheffer har endnu ikke fået noget af vide. men jeg vil meget gerne snart have det sagt. og det hele bunder lidt i nogle kommentar som jeg egentlig gerne vil være for uden, selvom jeg godt ved at det hele er i sjovt at han siger det.
men i fredags kom min ene chef med en af de der kommentare som man nok egentlig gerne vil være foruden..
vi sad og snakkede og lidt forskelligt og jeg fortæller ham så at jeg har nogle gode nyheder (dette dejer sig om min skole) hvortil han så siger "Du er ikke gravid alligevel??" med et meget stort smil på læben. (og han har som sagt ikke fået noget af vide.) og jeg bliver lidt ked. men vil ikke vise det. og siger bare at det var nu ikke lige det som det drejede sig om. og så siger "nå er det så Tvillinger" og griner lidt.
Min kæreste (som jeg arbejder med) vender den hurtigt og siger "nej nej K (kalder vi han lige) det er jo Trillinger" og så griner han også lidt.. og så smiler K og spøger så indtil hvad det egentlig drejer sig om det jeg ville sige..
men jah en kommentar som denne var lidt det der gjorde udfaldet til at NU vil jeg gerne have det sagt i håb om at jeg kan komme uden om disse kommentar..
ville ikke noget med dette.. bare lige ud med det. da jeg har tænkt meget over dette hele weekenden, og kan ikke lade være med at tænke på om det er fordi han måske lidt mistænker det :s puha.-
Tak fordi du læste med.
det lettede lidt at få det ud.
Anmeld