de der kommentar man gerne vil være for uden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

Trine89

sidder her og ikke rigtig ved hva jeg skal gøre af mig selv :s 

jeg er jo i den lykkelig situation at jeg er gravid og jeg er nu i uge 11+4 men mine cheffer har endnu ikke fået noget af vide. men jeg vil meget gerne snart have det sagt. og det hele bunder lidt i nogle kommentar som jeg egentlig gerne vil være for uden, selvom jeg godt ved at det hele er i sjovt at han siger det. 

men i fredags kom min ene chef med en af de der kommentare som man nok egentlig gerne vil være foruden.. 
vi sad og snakkede og lidt forskelligt og jeg fortæller ham så at jeg har nogle gode nyheder (dette dejer sig om min skole) hvortil han så siger "Du er ikke gravid alligevel??" med et meget stort smil på læben. (og han har som sagt ikke fået noget af vide.) og jeg bliver lidt ked. men vil ikke vise det. og siger bare at det var nu ikke lige det som det drejede sig om. og så siger "nå er det så Tvillinger" og griner lidt. 
Min kæreste (som jeg arbejder med) vender den hurtigt og siger "nej nej K (kalder vi han lige) det er jo Trillinger" og så griner han også lidt.. og så smiler K og spøger så indtil hvad det egentlig drejer sig om det jeg ville sige.. 

men jah en kommentar som denne var lidt det der gjorde udfaldet til at NU vil jeg gerne have det sagt i håb om at jeg kan komme uden om disse kommentar..

ville ikke noget med dette.. bare lige ud med det. da jeg har tænkt meget over dette hele weekenden, og kan ikke lade være med at tænke på om det er fordi han måske lidt mistænker det :s puha.-

Tak fordi du læste med. det lettede lidt at få det ud. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

TbCp

Det kunne da godt lyde som om at han har det på fornemmelsen.
Vil i vente til efter nf-scanningen med at sige det eller?

Jeg synes det var forfærdeligt svært at få det sagt, men de fleste gange bliver de jo glade på vores vegne, altså graviditet er da en glædelig nyhed

Men jeg kan godt forstå du gerne vil have det sagt, så kan det være han lige tænker sig lidt om næste gang, inden han siger noget.

Anmeld

2. februar 2011

SussieThyssen

Trine89 skriver:

jeg er jo i den lykkelig situation at jeg er gravid og jeg er nu i uge 11+4 men mine cheffer har endnu ikke fået noget af vide. men jeg vil meget gerne snart have det sagt. og det hele bunder lidt i nogle kommentar som jeg egentlig gerne vil være for uden, selvom jeg godt ved at det hele er i sjovt at han siger det. 

men i fredags kom min ene chef med en af de der kommentare som man nok egentlig gerne vil være foruden.. 
vi sad og snakkede og lidt forskelligt og jeg fortæller ham så at jeg har nogle gode nyheder (dette dejer sig om min skole) hvortil han så siger "Du er ikke gravid alligevel??" med et meget stort smil på læben. (og han har som sagt ikke fået noget af vide.) og jeg bliver lidt ked. men vil ikke vise det. og siger bare at det var nu ikke lige det som det drejede sig om. og så siger "nå er det så Tvillinger" og griner lidt. 
Min kæreste (som jeg arbejder med) vender den hurtigt og siger "nej nej K (kalder vi han lige) det er jo Trillinger" og så griner han også lidt.. og så smiler K og spøger så indtil hvad det egentlig drejer sig om det jeg ville sige.. 

men jah en kommentar som denne var lidt det der gjorde udfaldet til at NU vil jeg gerne have det sagt i håb om at jeg kan komme uden om disse kommentar..

ville ikke noget med dette.. bare lige ud med det. da jeg har tænkt meget over dette hele weekenden, og kan ikke lade være med at tænke på om det er fordi han måske lidt mistænker det :s puha.-

Der er da ingen tvivl om, at han ved det
Og kommentarerne..nåja..herregud..tag du bare og spring op og fald ned på dem. Sådan nogle har vi vel alle fået.
Det skal man ikke tage sig så nær, det er oftest blot folks (især mænds) klodsede forsøg på at være morsomme, fordi de i virkeligheden ikke rigtigt ved hvordan de skal give udtryk for deres tanker, men ikke vil være sårende, og så bliver de det måske alligevel.

Så bær lidt over med det...det betyder jo ikke noget

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. februar 2011

SiLiMiMa

Trine89 skriver:

synes ikke, det er så slemt.... han sagde det jo med et stort smil, som du selv skriver. Hvis han havde sagt det i et surt og tvært tonefald, ja SÅ havde det været rigtig irriterende, men han lyder da som en ok chef Tror såmænd ikke han blir sur eller noget

heise 

Anmeld

2. februar 2011

Trine89

Tak for jeres svar.. 

Ved godt at det er noget det blev sagt med at smil på læben men det var nu alligevel ikke helt sjov.. hehe.. 

Men Nu har Chefen fået det af vide, og han sagde Tillykke, men at han også lidt fra firmaet side var lidt sur over det fordi det ville blive dyrt for dem fordi det er en lille virksomhed og det er ikke sikkert de ville kunne få pengene tilbage for min barsel :s (hmm men det mener jeg nu godt de kan da jeg er elev)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.