Fåååååååårk!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.807 visninger
20 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

Hvem?

Manden havde knægterne i går aftes, da jeg var til badminton, da jeg kommer hjem er min mand grædefærdig, jeg spørger ham hvad der dog er sket og han fortæller at da han skifter vores dreng på 4 uger skulle han pludselig nyse, han stod med Hjalte på armen og ville lige vende hovedet for at nyse, da han gør det, kommer han til at ramme Hjaltes hoved ind i en reol, da der kun er en lille bitte bule da jeg kommer hjem, tænker vi ikke videre over det og jeg beroliger manden.

MEN her til morgen er han bare fuldstændig hævet i hele den ene side at hovedet, jeg har fået en akut til ved lægen kl. 13.45, Hjalte har skreget hele natten, ikke sovet (han plejer dog heller ikke sove meget om natten, men plejer ikke skrige i vilden sky) og vil ikke rigtig spise, fårk jeg syntes der er lang tid til kl. 13.45..............

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

KajaHH

Sikke da en træls ting, jeg ville da ringe til lægen igen og sige at du synes der er ret lang ventetid,når bette mand har det så skidt og bare græder.

Kæmpe trøste til jer alle.

Håber alt går vel, og  for i kan komme til med det samme.

Anmeld

1. februar 2011

Janni85

Lige en krammer til din mand  Det er bare ikke sjovt hvis man selv er "skyld" i deres buler.

Håber at lægen blot siger at det er slaget

God bedring til Hjalte!

Anmeld

1. februar 2011

loppen82

SanneBoe skriver:

Manden havde knægterne i går aftes, da jeg var til badminton, da jeg kommer hjem er min mand grædefærdig, jeg spørger ham hvad der dog er sket og han fortæller at da han skifter vores dreng på 4 uger skulle han pludselig nyse, han stod med Hjalte på armen og ville lige vende hovedet for at nyse, da han gør det, kommer han til at ramme Hjaltes hoved ind i en reol, da der kun er en lille bitte bule da jeg kommer hjem, tænker vi ikke videre over det og jeg beroliger manden.

MEN her til morgen er han bare fuldstændig hævet i hele den ene side at hovedet, jeg har fået en akut til ved lægen kl. 13.45, Hjalte har skreget hele natten, ikke sovet (han plejer dog heller ikke sove meget om natten, men plejer ikke skrige i vilden sky) og vil ikke rigtig spise, fårk jeg syntes der er lang tid til kl. 13.45..............

Først lige et STORT 

Håber ik der er noget alvorligt med den lille fyr. 
Har du overvejet at ringe til lægen og høre om en tidligere tid? Ku være der er afbud.

Håber manden er okay. 

Anmeld

1. februar 2011

Hvem?

Lægen har presset os ind i dag, da der kun er hende (de plejer at være to), så jeg skulle ringe 112 hvis han begynder at kaste op.... Og manden er bare frygtelig ulykkelig

Anmeld

1. februar 2011

sismofutten

Æv, hvor er jeg ked af det på jeres vegne - håber ikke det er slemt..

Sender de bedste tanker..

Anmeld

1. februar 2011

Pige2009

SanneBoe skriver:

Lille pus da. Håber det blot er en bule og slaget

Anmeld

1. februar 2011

Malene84

SanneBoe skriver:

eeeej hvor er det synd for din mand... og ja selvf. også lillefyren  Der er da ikke nogte værre end hvis man er "skyld i" at de kommer galt af sted.

Håber bare det er slaget og en lille bule

Anmeld

1. februar 2011

Lone Jakobsen

åh så frygteligt for din stakkels mand.

håber ikke det er noget alvorligt med jeres søn.

Anmeld

1. februar 2011

charlottekri

hvor galt gik det med lille hjalte??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.