Ynglings guffet lige nu?;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2008

Miamaja

MorCamilla skriver:

varm kakao med flødeskum :) Mums det er lækkert. og så især efter jeg jeg er holdt op med at drikke kaffe... (skal gerne have en varm drik engang i mellem)

ja, godt at komme væk fra det der kaffe. jeg fandt ud af det gav mig forhøjet blodtryk og jeg er alt for ung til det:-o

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2008

Becks

Yoghurt natural er min ynglings :D

Anmeld

22. september 2008

pipsen

jeg bor i London, her kan man godt finde lakrids, selv om det er mere sødt end det er stærkt.. :D Hvor bor du henne i USA? Har boet i Seattle, kan huske de havde et skandinavisk kvarter, hvor man kunne få rigtig rugbrød osv. (L)
Lena

Anmeld

22. september 2008

Miamaja

[citat][f][småt]pipsen skriver:[/småt][/f] jeg bor i London, her kan man godt finde lakrids, selv om det er mere sødt end det er stærkt.. :D Hvor bor du henne i USA? Har boet i Seattle, kan huske de havde et skandinavisk kvarter, hvor man kunne få rigtig rugbrød osv. (L) Lena[/citat] elsker london. dejlig by (L) jeg har ferieret i seattle 2 gange og skal besøge lufthavenen igen på vej hjem. jeg er i ca, så der er ret varmt. ved ik lige hvad jeg skal gøre med al den småfolk, pia t og katvig og ej sikke leg vinter tøj, jeg har fået købt til lille manden:$ world market har skandinavisk mad produkter, slik og lakridser, men ikke peber bolsjer og alle mine andre favorit lakridser og trader joes har rugbrød som de kalder for 'heart healthy european bread':P

Anmeld

22. september 2008

Pia.

stort set alt.... - saltlakridser, vingummier, noget der er rigtig surt, chokolade, chips (med dip), popcorn, sodavand, flødeboller, en fransk hotdog med chili ketchup.... jamen jeg kunne blive ved, det her var bare min første tanke... :$ Og hvad jeg måske lige kunne få lyst til lige nu . . .

(H)

Anmeld

22. september 2008

Miamaja

men det ER altså ikke det samme som at spise rugbrød derhjemme i DK;)

Anmeld

22. september 2008

Fam. Madsen

hmm.. mit yndlings er varm kakao... mmmmmmm
også en frisk bagt bolle.. mmm

åhh sidder og bliver lækker sulten efter det lige nu:D

Anmeld

23. september 2008

MorCamilla

Miamaja skriver:

MorCamilla skriver:

varm kakao med flødeskum :) Mums det er lækkert. og så især efter jeg jeg er holdt op med at drikke kaffe... (skal gerne have en varm drik engang i mellem)

ja, godt at komme væk fra det der kaffe. jeg fandt ud af det gav mig forhøjet blodtryk og jeg er alt for ung til det:-o

Yes, det gjorde det også for mig. eller det vil sige at min læge gættede på at det var kaffen, så måtte hellere få hold i det igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.