Hvad kan det være ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

Moar2011

Går og er uvis om alle mulige ting, er første gangs gravid og er idag 22+5.. og blir især nervøs når det er ting der gør ondt.. så undskyld hvis jeg bruger jer for meget eller piver for meget.. men ville bare helst ud med de ting jeg går med.

Inat vågnet jeg op og gik ud for at tisse en lille tår ( er oppe mellem 2 -5gange om natten for at tisse) ..

men da jeg så gik tilbage i min seng, fik jeg lige pludselig meget ondt hele vejen op ad venstre side, jeg lagde og var helt stiv i kroppen, for når jeg bevæget mig gjorde det så nas.. men det gik selvf væk igen efter noget tid.. men sikke en træls nat .. hvad kan det være? har ikke prøvet det før..

taak for alt jeres hjælp sætter jeg pris på..  i er fantastiske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

afrobabies

Babyklar skriver:

Går og er uvis om alle mulige ting, er første gangs gravid og er idag 22+5.. og blir især nervøs når det er ting der gør ondt.. så undskyld hvis jeg bruger jer for meget eller piver for meget.. men ville bare helst ud med de ting jeg går med.

Inat vågnet jeg op og gik ud for at tisse en lille tår ( er oppe mellem 2 -5gange om natten for at tisse) ..

men da jeg så gik tilbage i min seng, fik jeg lige pludselig meget ondt hele vejen op ad venstre side, jeg lagde og var helt stiv i kroppen, for når jeg bevæget mig gjorde det så nas.. men det gik selvf væk igen efter noget tid.. men sikke en træls nat .. hvad kan det være? har ikke prøvet det før..

taak for alt jeres hjælp sætter jeg pris på..  i er fantastiske

Kan du beskrive den smerte? Var maven hård, var det ligesom hvis man har sidestik, eller?

Anmeld

1. februar 2011

Moar2011

den er svært at huske, for var samtidligt træt.. men ja maven var hård den ene gang jeg trygget på den.. ja faktisk hen af et side stik som bare gik hele vejen op ad venstre side og så bare lidt mere ondt..

og jeg faldt kun i søvn igen ved at ligge helt stille , for ligeså snart jeg prøvet at vende mig , fortrød jeg ..

Anmeld

1. februar 2011

Moar2011

op ...

Anmeld

1. februar 2011

noah3006

Måske det har været en form for plukve. dog må de helst ikke gøre så ondt at man ikke kan holde til det. Forstår godt du bliver bekymret, men så længe at det holder op, og ikke forsætter og det er vel kun denne ene gang du har haft det sådan? ikk? så tror jeg ikke du skal blive nervøs. Men det er selvfølgelig rigtig træls at man får ondt. Men ellers så spørg din jordmor. Jeg ringer også selv til min hvis jeg har det mindste jeg er i tvivl om.

Klem

Anmeld

1. februar 2011

Moar2011

noah3006 skriver:

Måske det har været en form for plukve. dog må de helst ikke gøre så ondt at man ikke kan holde til det. Forstår godt du bliver bekymret, men så længe at det holder op, og ikke forsætter og det er vel kun denne ene gang du har haft det sådan? ikk? så tror jeg ikke du skal blive nervøs. Men det er selvfølgelig rigtig træls at man får ondt. Men ellers så spørg din jordmor. Jeg ringer også selv til min hvis jeg har det mindste jeg er i tvivl om.

Klem

Tak for svaret - ja, det er kun den ene gang jeg har oplevet det .. ja go ide det jo derfor at hun er der..

Anmeld

1. februar 2011

Mor Christa

heej. jeg kan huske da jeg var gravid, fik jeg sådan nogle ekstreme smerter i siderne nogen gange, og det gjorde isæær ondt hvis jeg nyste eller hostede eller vendte mig i sengen - lægen snakkede noget om at det var livmoderen der "gav sig" eller sådan noget i den stil, og at jeg ikk skulle være bekymret håber det kan gi' lidt trøst

Anmeld

1. februar 2011

Moar2011

MissChrista skriver:

heej. jeg kan huske da jeg var gravid, fik jeg sådan nogle ekstreme smerter i siderne nogen gange, og det gjorde isæær ondt hvis jeg nyste eller hostede eller vendte mig i sengen - lægen snakkede noget om at det var livmoderen der "gav sig" eller sådan noget i den stil, og at jeg ikk skulle være bekymret håber det kan gi' lidt trøst

Taaak - det har jo nok en betydning af at alt lige pludselig vokser så hurtigt -- tror bestemt ikk jeg skal bekymere mig, men rart lige at spørge jer herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.