Hvad betaler I til huslån hver md...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

Aves.

jeg sidder og regner lidt på om det kan betale sig, eller hvornår det kan betale sig at købe det hus jeg bor i...lige nu lejer jeg det bare og betaler alt hvad det koster fra forsikring til renovation, alt er regnet med, men jeg får jo så boligsikring og de penge ville jo ryge hvis jeg købte huset.

Men hvad giver I om md. for at have hus/lejlighed,....altså ikke med forbrug men bare alle de andre udgifter der er...jeg ville sidde for 5500kr alene i lån, forsikring og hvad der ellers er med..forbruget er udover og omkring 15-2000kr.

Hvor meget giver I og er I alene eller par? Og ja, så skal jeg jo også godkendes af banken...det bliver som nok heller ikke let til den tid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Muffinmus

vi giver ca 17.000 kr hver 3 mdr, dvs knap 6000 kr om måneden. Vi er to om det og vi har faktisk valgt et billigt hus men med hurtig afbetaling, vi valgte 15 år i stedet for 30 som de fleste tager.

-jeg kunne ikke drømme om at leje et hus da simpelthen synes man betaler for meget for for lidt. Men når det er sagt er jeg gift med en handy mand der ha alle fingre og hænder skruet godt på, så det hjælper en del hvad småting der skal fiskes angår:-)

Anmeld

1. februar 2011

Jibbe

Vi giver 21000 hver 3 måned så 7000 hver måned. Og ca 1000 kr oveni til forsikringer om måneden.  

Anmeld

1. februar 2011

Den lykkelige

Vi er min kæreste og jeg og vi har afdragsfrit lån.. Obligationslån, da vi ikke vil have usikkerheden.. Vi giver 22.000 kr i kvartalet på boliglånene.. Så det er uden husforsikring, ejendomsskat osv..

Anmeld

1. februar 2011

Den lykkelige

Måske man tænker det er meget.. men min kærestes og mit fradrag (pga alt gælden) har også gjort vi får 3500 kr mere udbetalt.. Så det ville slet ikke kunne betale sig at leje for os..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.