En lille præsentation af mig:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

Bare mig..

Hej og velkommen hertil.. Det er et fantastisk sted at være

Krydser for jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

peppimusen

Tusind tak for velkomsten af jer alle

Kan da mærke at det er en side men gang i, dejligt med lidt aktivitet

Mvh peppimusen

Anmeld

4. februar 2011

Lisbeth1985

peppimusen skriver:

Hejsa.

Jeg er ny her på sitet. Vi har 3 skønne børn, en dreng på 6 1/2år og tvillinger (dreng+pige) på 4 år, og er netop gået igang med Ivf-behandling for at forhåbentligt få vores længe ønsket nr. 4. Jeg skal have taget æg ud, mandag/tirsdag i næste uge og onsdag/torsdag er jeg forhåbentligt ruger, til en ny lillesøster eller bror. Så der skal testes i slutning af feb.  Det var lige en lille præsentation af mig.

Mvh peppimusen

Hejsa

Velkommen til Må man spørge om de tre skønne børn du har også er "behandlingsbørn"?!

Lisbeth

Anmeld

4. februar 2011

peppimusen

Hej Lisbeth.

Selvfølgelig må du det

Vores ældste søn kom naturligt, men er lidt af mirakel, da vi have fået at vide at vi ingen børn kunne få og skulle adoptere.

Anden gang jeg blev gravid, mistede vi uge 13 og der mistede jeg også min anden æggeleder = steril, da den første æggeleder, var blevet opereret væk nogle år forinden.

3 gang var så IVF det lykkes i første hug, med vores skønne tvillinger som idag er 4 år....men føj, en omgang.. var overstimuleret og havde en rædselsful fødsel....

Og nu er vi som sagt igang med projekt: sidste bebs.

Vi skal have sat æg op på fredag og står forhåbentligtvis med en positiv test den 26 feb

Kram peppimusen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.