Litteratur om fosterets liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

thilde-tusindfryd

Jeg har efterhånden fået læst lidt forskelligt litteratur om graviditet, bl.a. Politikkens Graviditetsbog, SSt's Barn i Vente, Et Barn Bliver Til + alt det gratis materiale man får udleveret. Men jeg ku godt tænke mig en bog, der fortæller mere om, hvordan fosteret oplever sin tid i livmoderen og med billeder af fosteret osv. Altså hvad barnet foretager sig i de forskellige stadier osv.

Er der nogen, der har nogle tips til det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

bette

har du evt prøvet at kigge på biblioteket? lånte en bog der engang med ret flotte billeder osv.. måske du kunne få hjælp til at finde sådan en bog du søger

Anmeld

3. februar 2011

Tanja1234

Jeg har en super bog der hedder "Fra undfangelse til fødsel - et liv folder sig ud" af Alexander Tsiaras.

Den er fyldt med billeder af fostret og beskriver super godt hvad det er der sker fra dag til dag og senere fra måned til måned. Vi har været super glade for bogen.

Anmeld

5. februar 2011

thilde-tusindfryd

Tanja1234 skriver:

Jeg har en super bog der hedder "Fra undfangelse til fødsel - et liv folder sig ud" af Alexander Tsiaras.

Den er fyldt med billeder af fostret og beskriver super godt hvad det er der sker fra dag til dag og senere fra måned til måned. Vi har været super glade for bogen.

Jeg var faktisk på biblioteket igår og prøvede at tjekke hylderne. Normalt har de nemlig ikke så  meget herude i provinsen. Det skal som regel bestilles fra fjern-bibliotek. Men jeg var så heldig at finde nogle, som ser gode ud. Bla. den der "fra undfangelse til fødsel". Den vil jeg prøve at kigge i.

Men hvis der ellers er nogen, der har gode tips til lige den rigtige bog, så kom endelig med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.