Daub deluxe lukker ned...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

Skouboe

Lolli skriver:

Åh, hvor er det dog synd for det lille pus. Håber virkelig i fpr noget ud af henvisningen.  Hvordan klarer du dog alt det når du også har den store?

Jeg syr en masse - det er ren terapi.. og ellers har jeg mavesmerter og trykken for brystet og forhøjet blodtryk pga. stress... 

Vi overlever herhjemme, fordi det er vi nødt til - der er desværre ingen returret, og selvom der var er hun jo stadig vores lille skat.. selvom det er så hårdt.

Jeg græd da jeg havde haft SP, men nu er jeg faktisk lidt oppe, fordi jeg nu ved at der er en plan fremadrettet. Nu tager sygehuset over og hjælper med at finde en løsning så vi allesammen kan få et liv igen.

Freja er i øjeblikket en teenager på 2, så hysteriske anfald er der nok af her i huset, men selvom jeg er udmattet og slidt op, så reagerer jeg faktisk ikke anderledes på Freja... hende har jeg stadig lidt overskud til. Jeg tror det er fordi hun er lige det ældre og man kan kommunikere med hende, så det er meget anderledes end Silja's skrigeri.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Lolli

Skouboe skriver:

Jeg syr en masse - det er ren terapi.. og ellers har jeg mavesmerter og trykken for brystet og forhøjet blodtryk pga. stress... 

Vi overlever herhjemme, fordi det er vi nødt til - der er desværre ingen returret, og selvom der var er hun jo stadig vores lille skat.. selvom det er så hårdt.

Jeg græd da jeg havde haft SP, men nu er jeg faktisk lidt oppe, fordi jeg nu ved at der er en plan fremadrettet. Nu tager sygehuset over og hjælper med at finde en løsning så vi allesammen kan få et liv igen.

Freja er i øjeblikket en teenager på 2, så hysteriske anfald er der nok af her i huset, men selvom jeg er udmattet og slidt op, så reagerer jeg faktisk ikke anderledes på Freja... hende har jeg stadig lidt overskud til. Jeg tror det er fordi hun er lige det ældre og man kan kommunikere med hende, så det er meget anderledes end Silja's skrigeri.

Åh altså. Jeg har virkelig alt mulig respekt for at du kan tage det sådan. Har i øjeblikket en nyfødt uden rytme og en syg 3-årig og jeg er HELT færdig. Så jeg må virkelig tage hatten af for dig. Hvor bliver det altså rart hvis i kan finde en løsning.

Krydser alt hvad der krydses kan for at i snart kan få noget ro på derhjemme.

Anmeld

1. februar 2011

LISBETH:-)

Neeeeeej jeg er bare så glad for de bukser jeg har købt af dig, og håber de ALDRIG vokser ud af dem!!!!

Puha kan godt forstå at du må skærer ned. Det er da helt vildt hvad du/i er igennem. Håber det snart bliver bedre!

Anmeld

1. februar 2011

Skouboe

Lolli skriver:

Åh altså. Jeg har virkelig alt mulig respekt for at du kan tage det sådan. Har i øjeblikket en nyfødt uden rytme og en syg 3-årig og jeg er HELT færdig. Så jeg må virkelig tage hatten af for dig. Hvor bliver det altså rart hvis i kan finde en løsning.

Krydser alt hvad der krydses kan for at i snart kan få noget ro på derhjemme.

Bare husk på at det bliver nemmere med tiden.. det er næsten lige så stor en omvæltning at blive mor til 2 som det er at blive det første gang.

Og så hold fast i alle forældres mantra: "Det går over!"

Anmeld

1. februar 2011

Skouboe

lisbeth2910 skriver:

Neeeeeej jeg er bare så glad for de bukser jeg har købt af dig, og håber de ALDRIG vokser ud af dem!!!!

Puha kan godt forstå at du må skærer ned. Det er da helt vildt hvad du/i er igennem. Håber det snart bliver bedre!

Det er jeg rigtigt glad for at høre

Og jeg syr jo altså stadig væk, bare ikke så mange bestillinger. Jeg er sikker på at vi kan snige en ind til dig, hvis det er

Ellers så må du jo holde øje når jeg sætter noget af det jeg syr til salg - det kunne jo være du faldt over noget der lige var dig

Anmeld

1. februar 2011

Lolli

Skouboe skriver:

Bare husk på at det bliver nemmere med tiden.. det er næsten lige så stor en omvæltning at blive mor til 2 som det er at blive det første gang.

Og så hold fast i alle forældres mantra: "Det går over!"

Tak for opmuntringen.  Synes nu at det er en MEGET større omvæltning 2. gang - puhada. Men ja - jeg tager mig et nyt motto: "Det går over".

Anmeld

2. februar 2011

tinasmor

Skouboe skriver:

Nu hører hun heldigvis fint, selvom jeg har hende mistænkt for at være ved at udvikle selektiv hørelse. Det er ihvertfald meget sjovere at kigge efter far når han pjatter, end på mor der prøver at lokke mad i hende

Det er bare benhårdt at skulle op så mange gange hver nat - hvordan overlevede I?

Det jeg har syntes var værst var at til sidst begynder det at føles MEGET personligt og jeg blev ofte sur på hende hen sidst på natten, selvom jeg jo godt var/er klar over at det jo heller ikke er hendes skyld at hun havde det skidt... jeg var bare så udmattet og frustreret... og jeg vidste jo godt at søvn i løbet af dagen også var meget begrænset, fordi hun jo heller ikke sov bedre der.

Tror kun man overlever fordi man tror at NU må det da snart være bedre.

Jeg var også dybt misundelig på de børn der kunne sove flere timer i træk om dagen.

Selv efter hun fik dræn i et par gange så sov hun dårligt (dog bedre, dvs hun kun vågnede 5 gange pr nat) Lægen sagde, at det var fordi hun aldrig havde lært et normal sovemønster. Så selv om det ikke gjorde ondt eller noget mere, så skulle det indlæres. Da hun var næsten 2 år sov hun dog igennem. Nu venter vi os igen og xxxx for at det bliver anderledes denne gang

Anmeld

2. februar 2011

TbCp

Pernille jeg kom lige til at sidde og tænke på, med al det sygdom og hvis i nu skal indlægges... er din barsel så bare "spildt"? (nu må du ikke misforstå mig)

Anmeld

2. februar 2011

LISBETH:-)

Skouboe skriver:

Det er jeg rigtigt glad for at høre

Og jeg syr jo altså stadig væk, bare ikke så mange bestillinger. Jeg er sikker på at vi kan snige en ind til dig, hvis det er

Ellers så må du jo holde øje når jeg sætter noget af det jeg syr til salg - det kunne jo være du faldt over noget der lige var dig

Du kan tro jeg holder øje med dig!!

Anmeld

2. februar 2011

Pige2009

Så må vi håbe de snart finder ud af, hvad der er problemet. Ønsker jer alt godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.