modermælkserstatning hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.428 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

Pinkrose

Hej alle sammen

nå jeg har så fundet ud af at jeg ikke kommer til at kunne amme når jeg føder her om 2-4 uger.

så jeg var idag nede og købe modermælkserstatning, og købte mærket allomin,

og så blev jeg rigtig forvirret der er den normale som jeg købte og noget der er syrnet, hvad er forskellen og hvornår bruger man hvad, og hvad er bedst til nyfødte .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Mig med maven

Forskellen er som du selv siger, den ene er syrnet, den anden er ikke. Fx Kærnemælk er syrnet, skummetmælk er ikke!

Vi har KUN brugt den syrnet fra Beauvais, da jeg fødte fik vi af vide at dette var det bedste fra den lille babys sarte mave! 

Anmeld

31. januar 2011

Pinkrose

Mig med maven skriver:

Forskellen er som du selv siger, den ene er syrnet, den anden er ikke. Fx Kærnemælk er syrnet, skummetmælk er ikke!

Vi har KUN brugt den syrnet fra Beauvais, da jeg fødte fik vi af vide at dette var det bedste fra den lille babys sarte mave! 

okay så den anden er ikke go nok eller hvordan

Anmeld

31. januar 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg synes så NAN HA er bedst.. Allomin kan godt være hård ved deres maver.. Jeg ved fra SP her i min region, at de foretrækker NAN 1.. Og NAN HA er endnu bedre, da tarmene bedre optager maden og barnet dermed bedre kommer af med afføringen, som for mange børn er et problem... Grøn Allomin er også bedre end alm allomin, da det er en udgave ligesom NAN HA...

Pøj Pøj med det hele..

Mette

Anmeld

31. januar 2011

esrt

jeg har også god erfaring med NAN HA.

Anmeld

31. januar 2011

anjada

Der er jo forskel på de kære små, og nogle tåler bedre det ene mærke frem for det andet. Her har min lille pige fået blå allomin1 fra hun var 20 dage gammel, og hun har ikke haft maveproblemer overhovedet, og gylper heller ikke meget, så det fungerer med allomin her hos os.

Anmeld

31. januar 2011

Rockertand

Nogle foretrækker det ene, andre det andet - men husk ikke at skifte mærker alt efter, hvad der er på tilbud eller lignende - du må kun skifte med meget god grund, ellers går det galt med den lilles mave.

(NAN-fan her).

Anmeld

31. januar 2011

Pinkrose

Rockertand skriver:

Nogle foretrækker det ene, andre det andet - men husk ikke at skifte mærker alt efter, hvad der er på tilbud eller lignende - du må kun skifte med meget god grund, ellers går det galt med den lilles mave.

(NAN-fan her).

okay men må jeg så godt skifte fra grøn til blå eller omvendt af samme mærke eller er det også dumt for deres maver ?

Anmeld

31. januar 2011

Skouboe

Denisep skriver:

okay men må jeg så godt skifte fra grøn til blå eller omvendt af samme mærke eller er det også dumt for deres maver ?

Helst ikke. Find dig 1 mærke og hold dig til det.

Syrnet har været for hårdt ved maven på begge vores tøser. De startede på Nan HA, og fik derefter Nan1.

Anmeld

1. februar 2011

sismofutten

Hvordan kan det være at du ikke kommer til at amme - hvis jeg må spørge? (Ren nysgerrighed :-))

Her hjemme får lille pigen det fra Beauvais - hun får det alm., men ca. en gang om dagen får hun det syrnede, for at sikre os at hendes mave er ok - og det fungere :-)

Men, som flere skriver, hvad der virker for os, virker nødvendigvis ikke for Jer - og det er vigtigt at I ikke giver hende for meget forskelligt - altså, NAN den ene dag, Beauvais den anden osv. - men Beauvais den alm. og den syrenede kan I godt veksle i mellem - forstår du hvad jeg mener?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.