Gode steder at købe kød på nettet ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.264 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

SD21

Er der nogle af jer der kender nogle gode hjemmesider i stil med gris og ko, hvor man kan købe kød? Meget gerne månedspakker osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

SD21

Slet ingen ??

Anmeld

1. februar 2011

liwsmor

SD21 skriver:

Er der nogle af jer der kender nogle gode hjemmesider i stil med gris og ko, hvor man kan købe kød? Meget gerne månedspakker osv

jeg kender kun grisog ko og vi køber der hvert månede, vi kan helt vildt gerne lide deres kød .. så dersværre kender ingen andre steder

Anmeld

1. februar 2011

SD21

liwsmor skriver:

jeg kender kun grisog ko og vi køber der hvert månede, vi kan helt vildt gerne lide deres kød .. så dersværre kender ingen andre steder

Okay, tak Jeg synes bare det er lidt halvdyrt hos gris og ko - desuden kommer de først og leverer hernede hos os d. 10 !

Anmeld

1. februar 2011

liwsmor

SD21 skriver:

Okay, tak Jeg synes bare det er lidt halvdyrt hos gris og ko - desuden kommer de først og leverer hernede hos os d. 10 !

okay hvor mærkeligt, det også lang tid til . det er også lidt dyrt men jeg syntes det smager fantatisk

Anmeld

1. februar 2011

Weidemann1

Der er slagteronline.dk De sender fra uge til uge 

Anmeld

1. februar 2011

SD21

Weidemann1 skriver:

Der er slagteronline.dk De sender fra uge til uge 

Tak, dem vil jeg da lige kigge på

Anmeld

4. november 2011

Mettemette

Nu er det jo et pænt gammelt indlæg.

Men for de der bor på Djursland, eller i Århus og Randers, er der mulighed for at købe hos www.denstolteslagter.dk. Det er super lækkert og de leverer det om aftenen mellem 17 og 22 tror jeg det er. Det synes vi i hvertfald er super dejligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.