Hvad var jeres HCG tal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.610 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

Anonym trådstarter

Er lidt nysgerrig for synes der er mange der har vildt høje tal.

Mine tal:

1. blodprøve 4+2 = 101

2. blodprøve 4+5 = 360

3. blodprøve 5+1 = 871

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Anonym trådstarter

slet ingen der vil svare

Anmeld

1. februar 2011

oo

jeg tror ikke der er ret mange der bliver fulgt med hcg blodprøver i deres graviditet. og nok heller ikke vildt mange der får det præcise tal at vide, hvis det endelig er

har du været i behandling siden du bliver fulgt med blodprøver? for så kunne du jo lægge det her indlæg under behandlingsgruppen, der er lidt flere der har prøvet at blive fulgt med blodprøver.

selv er jeg kun blevet fulgt med blodprøver da det gik galt og der lå jeg på omkring de 1000 til sidst.

Anmeld

1. februar 2011

LISBETH:-)

Jeg er mange gange blevet fuldt med hcg tal - og mit svar er at du skal ikke kigge så meget på det. Det giver en falsk tryghed/frygt. Tallet kan være meget meget svingende fra person til person. Så egentlig siger det ikke så meget andet end at du er gravid, og hvis det falder er det selvfølgelig ikke godt.

Normalt siger man som tommelfinger regl at det skal stige hver 2-3 dag. Du kan google hcg tal og så kommer der forskellige skemaer hvor du kan se hvad der er normalt - men igen det betyder ikke at du er unormal hvis du ikke lige passer ind.

Jeg har efterhånden lært at det at vide sit hcg tal faktisk giver rigtig mange bekymringer - så jeg vil fravælge det hvis der skulle blive en næste gang. Og kun få det afvide hvis jeg abortere så jeg kan se om det er ved at være overstået!

Held og lykke med graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.