Ja manden var i Norge hele sidste uge fra søndag til søndag i går. Så jeg havde pigerne næsten for mig selv.... Men det startede hårdt ud, om fredag inden han rejste ringer ejdomsmælgeren at der er et par der kommer og ser vores hus om mandagen kl 14.30- der står jeg midt i at lave en kage bestilling til om lørdag + at lørdag skal vi have gæster hele dagen, så der er der ikke tid til rengøring. Så søndag brugte min svigermor og jeg en del timer på at få huset til at ligne en million 
Men desværre bliver jeg bare så dårlig hen ad ved aften tid- og det står bare ud af begge ender..... midt om natten kaster jeg op ud over det hele i soveværlset, jeg bliver så forskreket da jeg jo ligger og sover og det kommer så plusligt, og så er der slet ingen til at pleje mor her
Nå men får da ryttet op på alt mit rod og resten af natten er nu stille og rolig. Lige ind til jeg står op næste morgen og skal have pigerne i tøj, jeg var så dårlig at jeg næsten ikke kunne få dem i tøjet, kunne lige give et stk tøj på afgangen og så hen på wc- det tog mig over 20min at gøre dem klar hvilket plejer max at tage 10min..... kunne lige gå over vejen til dpmoren, og så hjem i seng igen hvor jeg blev resten af dagen. Desværre kunne jeg ikke lave noget her hjemme, så svigermor redet mig lige igen igen ved at komme og vaske gulv i hele hytten og lægge tøj sammen..... De kom og så på huset, et possetiv møde- så nu håber vi bare på det bedste.....
Tirsdag havde jeg det bedre og kunnne tage i skole..... Onsdag,torsdag og fredag var jeg i praktis dage på mit praktik sted. På M5- hjerte afd. på thisted sygehus- det var et meget possetiv møde og jeg nåde at opleve så meget i de 3 dage jeg var der at jeg har fundet ud af jeg vil læse til sygeplejske, så desværre udsætter vi baby projctet lidt da jeg gerne vil lære direkte vidre efter assisten udd. Men hvor er det bare dejligt at vide hvad man vil med livet. Og Mikael blev glad for at høre min besluting og bakker mig 100% op, og det tæller jo meget.....
Vi passede også hund i ugen der gik- en stor hvis en... pigeren var bare vilde med den, de spørger efter den hele tiden nu, de kan slet ik forstå den kun var i pleje....
Pigerne var lige ude og få deres 15mdr vacine i dag- sendt men bedre sent end aldrig... ja de har været syge hver gang der har været bestilt en tid... men det blev så i dag. Og de tog der bare i stiv arm, de piv lige 15sek. og det var så det. Bag efter tog vi ind til Mikael´s mor og fik lagkage og kaffe hun har fødselsdag i dag, men holdte en stor fest for os alle i går, men der var Miakel ikke med. Så han skulle lige ind og hilse på.
Ja de to dejlige piger vi har de snakker og snakker og siger så mange ord og sætninger at jeg bliver helt paf. Men de bruger godt nok ordet mor mange gange.... hele tiden mor, mor moarrrr de bliver ved.... håber ikke de kan slide det navn op. Og hvis jeg så ikke lige når at svare dem eller er midt i noget som kommer det Fie, Fie - ja jeg er godt bomet når de kommer i seng om aften- man er bare på hele tiden. Men de er dog blevet bedre til at lege selv- men de driller bare hinannen hele tiden. Og så er Amalie meget domenere overfor Laura så vi skal være obs på hun ikke er for hård ved Laura.....
Ugen hvor Miakel var væk gik bare så hurtigt, heldigvis var Diana Miakel´s søster her og hjalp lidt til med pigerne et par af dagne.... tager hatte af for dem der står alene med det hele- jeg bliver aldrig skildt!! Hold da op jeg mangle mikael´s hjælp- nu er man bare extra motiveret til at det kommer til at fungere
Havde bare lige lyst til at dele min uge med jer.... har lige læst lidt med her inde men slet ikke haft tid til at skrive- men tager revance i denne uge hvor der er mere tid og overskud