Det sidste stof er nu brugt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.222 visninger
20 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

TbCp

Købte stof for ca 200kr og ud af det blev

1 bluse
3 par bukser
1 kjole

Er faktisk rimelig stolt af det hele, dog skal kjolen lige kortes af...

Her lidt billedespam

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Sabsy

TbCp skriver:

Købte stof for ca 200kr og ud af det blev

1 bluse
3 par bukser
1 kjole

Er faktisk rimelig stolt af det hele, dog skal kjolen lige kortes af...

Her lidt billedespam

Elsker de blå bukser.. Kan man bestille??

Anmeld

31. januar 2011

Koen.

hvor er det nogle lækre sager du har fået lavet og til billige penge

Anmeld

31. januar 2011

TbCp

Bubbes skriver:

Elsker de blå bukser.. Kan man bestille??

Tak

Nej det er kun på hobby-niveau

Anmeld

31. januar 2011

TbCp

lillespurv20 skriver:

hvor er det nogle lækre sager du har fået lavet og til billige penge

Tak tak

Anmeld

31. januar 2011

Dot D

Det blev da til en ordentlig gang FLOT tøj for få penge. Rigtigt flot Jeg har købt en hel masse stof, som bare ligger og venter på at komme i symaskinen, men men men der kommer lidt kager på tværs ind imellem og i morgen starter jeg på uddannelse. Så en gang skal der syes igennem 

Det var ellers vildt billigt, en lokal brugs havde opkøbt en syforretning og de solgte ruller af stof til 200 pr rulle og købte man mere end to så 150 kr pr rulle, 5 kr  for mønstre så der røg lige 23 forskellige med, vildt billigt sytråd, Aamann det gode, til 5 og 10 kr for små og store spoler. Sidst men ikke mindst en masse dejlige knapper, alle til 1 kr pr stk 

Anmeld

31. januar 2011

TbCp

Dot D skriver:

Det blev da til en ordentlig gang FLOT tøj for få penge. Rigtigt flot Jeg har købt en hel masse stof, som bare ligger og venter på at komme i symaskinen, men men men der kommer lidt kager på tværs ind imellem og i morgen starter jeg på uddannelse. Så en gang skal der syes igennem 

Det var ellers vildt billigt, en lokal brugs havde opkøbt en syforretning og de solgte ruller af stof til 200 pr rulle og købte man mere end to så 150 kr pr rulle, 5 kr  for mønstre så der røg lige 23 forskellige med, vildt billigt sytråd, Aamann det gode, til 5 og 10 kr for små og store spoler. Sidst men ikke mindst en masse dejlige knapper, alle til 1 kr pr stk 

Århh jeg ville gå amok

Anmeld

31. januar 2011

Dot D

TbCp skriver:

Århh jeg ville gå amok

Det gjorde jeg også, fik vist ni ruller stof med hjem, som skrevet 23 mønstre, 20 - 30 ruller sytråd og en forfærdelig masse knapper. Så nu venter jeg bare på tid til at GÅ AMOK ved maskinen, hi hi hi

Anmeld

31. januar 2011

TbCp

Dot D skriver:

Det gjorde jeg også, fik vist ni ruller stof med hjem, som skrevet 23 mønstre, 20 - 30 ruller sytråd og en forfærdelig masse knapper. Så nu venter jeg bare på tid til at GÅ AMOK ved maskinen, hi hi hi

Hahaha fedt!

Anmeld

31. januar 2011

lion

Hvor er det bare noget flot tøj du har fået lavet.

Hvor har du mønsteret til kjolen fra?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.