Rejser i 7 mdr??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

Zibi_84

Hej Alle. Min mand og jeg har vundet et rejsegavekort, og det skal bruges inden Jul. Så vi har kun mulighed for at tage en uge til Gran Canaria til April. Dvs. Jeg er næsten gået ind i 7 måned. Min Jordmor mener ikke at der skulle være nogle problemer i det. Men fik ikke spurgt hende om det er okay at gå rundt i solen, evt. solbade, eller bør jeg holde mig i skyggen? Håber i har nogle gode svar. Mvh. Zibi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Loa

Jeg var i 6 måned da jeg var i Bulgarien, og jeg spurgte min læge inden om den lille ikke kunne få det for varmt, hvis jeg lå i solen, men hun sagde at det var jo i forvejen 37-38 grader derinde, så det kunne den ikke mærke om jeg lå i solen.... Dog var det meget vigtigt med solcreme og selvfølgelig sørge for væske så du ikke får det dårligt......

Nyd ferien

Anmeld

31. januar 2011

Molly8

Zibi_84 skriver:

Hej Alle. Min mand og jeg har vundet et rejsegavekort, og det skal bruges inden Jul. Så vi har kun mulighed for at tage en uge til Gran Canaria til April. Dvs. Jeg er næsten gået ind i 7 måned. Min Jordmor mener ikke at der skulle være nogle problemer i det. Men fik ikke spurgt hende om det er okay at gå rundt i solen, evt. solbade, eller bør jeg holde mig i skyggen? Håber i har nogle gode svar. Mvh. Zibi

Jeg bøvler selv med pigmentforandringer under graviditeten. Jeg er glad for, at der ikke er sommersol, der kan være med til at gøre forandringerne permanente. Så pas på din hud!

Kh Molly

Anmeld

31. januar 2011

Muffinmus

der sker ikke så meget andet end at du sikkert føler dig tyk og tung og måske lidt bøvl med pigmentering, men det er jo ikke alle det rammer.Måske har du vand i kroppen, det bliver meget værre i varme, måske får du BL og måske måske måske...

Måske har du det alletiders og vil nyde turen:-)

Alt andet lige er det det rejseselskab i skal med der bestemmer, for nogle vil ikke flyve med gravide efter uge 30, andre efter uge 35...så tjek det først.

Anmeld

1. februar 2011

Zibi_84

Ihh tak piger! Gode råd) God dag

Anmeld

1. februar 2011

Nille-pigen

der er nogle rejseselskaber som ikke vil lade en flyve uden en lægeerklæring, hvis du er længere henne end uge 28...

Anmeld

1. februar 2011

Zibi_84

Hejsa Ja det har du helt ret i. jeg har tjekket op et par gange, og de tager ikke gravide med 8 uger før termin, og jeg når det lige 3 uger før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.