vandre journal..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.498 visninger
9 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

mamiolvi

i hvilken uge tager man til læge og får lavet vandre journal..
Jeg gider næsten ikke tage derned for at få det bekræftet og så derned et par uge efter få at lave vnadrejournal...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

LIZO

jeg fik det lavet i uge 8-9 og rindede bare og sagde jeg var gravid og var ca så langt henne såregnet vi frem til hvornår jeg skulle der ned og ha den lavet

Anmeld

31. januar 2011

MaybeBaby

Du behøves jo ikke at få det bekræftet ved lægen. De fleste ringer nok egentlig derned for at sige, at de er gravid for så at få bestilt en tid. Det er et sted imellem uge 6-10. Jeg skal på næste mandag hvor jeg er 8+0. Jeg var dog nede og få det bekræftet ved lægen allerede dagen efter jeg selv tog en test, men det var udelukkende fordi mit forløb var gået så hurtigt. Nåede kun mens én gang, så det var for at være sikker. Så jeg har ventet 4 uger

/Mette

Anmeld

31. januar 2011

Happiness

Jeg fik lavet min i uge 6. Kom til lægen og fik taget blodprøver for diverse sygdomme og blodprocent i uge 5, og så ugen efter kom jeg op og fik svar samt lavet vandrejournal.

Anmeld

31. januar 2011

Mor010711

Jeg fik en tid da jeg fandt ud af det og så lavede en journalen med det samme og jeg var ikke mere end 5+? henne

Anmeld

31. januar 2011

Valle81

mamiolvi skriver:

i hvilken uge tager man til læge og får lavet vandre journal..
Jeg gider næsten ikke tage derned for at få det bekræftet og så derned et par uge efter få at lave vnadrejournal...

Blodprøver bliver ( for det meste) taget efter 8+0 da man helst skal være så langt henne før prøverne er helt præcise ( så det undrer mig at mange får taget dem meget tidligere)

Så vent du bare med at bestille tid dertil - ring til læge - sig du er gravid og gerne vil have tid til blodprøve og vandrejournal:0)

Christina

Anmeld

31. januar 2011

Frk.S

Jeg var ved lægen for at få lavet vandrejournal + få taget blodprøver i sidste uge - da jeg var 9+4.

Anmeld

31. januar 2011

Maalene

Jeg skal ned og have lavet vandrejournal når jeg er 8+3

Anmeld

31. januar 2011

Carina1977

Jeg var til 1. læge undersøgelse, da jeg var 8+5

Anmeld

31. januar 2011

Muffinmus

uge 9-10 med begge unger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.