Vil i se min kjole ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

Karo

Så fik jeg købt en kjole idag. Jeg havde jo slæbt min mor samt min kommende svigermor med ind til byen for at kigge på kjoler og i den tredje forretning lykkes det sørmer

Jeg får sat en strop på som går rundt om halsen og så har jeg købt en lille jakke til.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

LIZO

hvor er den bare flot glæder mig til at se billeder til sommer

Anmeld

31. januar 2011

Karo

Jeg har dette billede af mig selv i kjolen, men er dog lidt irrirteret over blitsen fra spejlet
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. januar 2011

oo

jeg skulle lige til at skrive, at jeg LIGE kan se DIG i DEN kjole for mig - og så var der billede til men det kunne jeg altså godt, du er virkelig veldrejet, hvis man må være så fri jeg kan rigtig godt lide, at den er lang og helt enkel, samtidig så falder den så flot at der blir noget græsk gudinde over det (uden at det blir for meget, du ved)

jeg blir nødt til at komme til globryllup og se dig in real life i den!! må vi gerne lave sådan en hel række bagerst i kirken med NS'ere der bare GLOR (og måske pifter)??

Anmeld

31. januar 2011

lion

Hvor er det en super flot kjole.

Du er så smuk i den

Anmeld

31. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Så fik jeg købt en kjole idag. Jeg havde jo slæbt min mor samt min kommende svigermor med ind til byen for at kigge på kjoler og i den tredje forretning lykkes det sørmer

Jeg får sat en strop på som går rundt om halsen og så har jeg købt en lille jakke til.

SMUK!!! glæder mig til at se billeder fra dagen og dig med den smukke kjole!

Anmeld

31. januar 2011

otlitrom

WOW hvor er den flot, Karo!!!! Den er virkelig smuk, enkel og så sidder den som støbt på dig!! Meget meget smukt!!

Anmeld

31. januar 2011

ChatH

HOld op hvor er du bare smuk.. giver trine helt ret i at vi må have en række til os Ns'er for vil helt vildt gerne se dig også.. 

Smukt!!

Anmeld

31. januar 2011

TbCp

Smukt smukt smukt!!!!

Anmeld

31. januar 2011

msax

total lækker mås...

Jeg er med på GLO-bryllup. Hvornår er det nu den store dag den er?

om ikke andet så glæder jge mig vildt til at se billeder fra dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.