Crinone og hcg blodprøve..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg har fået 3 hcg blodprøver og det er fordobbelt hver 3 dag som de skal, lægen var tilfreds. Men nu ser jeg på pakken med crinone at man skal fortælle dem der tager blodprøver hvis man bruger crinone og det har jeg ikke gjort. Har glemt det.

Men altså mit spørgsmål: Påvirker resultatet på blodprøven pga crinone, nogen der har prøvet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

oo

får du ikke taget dine blodprøver på fertilitetsklinik eller? for så er de jo klar over, at der kan være en masse af hormonerne der kan påvirke resultatet

desuden - så vidt jeg ved, hvis du ER nået til testdag, så skulle alle hormonernes bivirkninger i form af falske positive hcg tests være væk. Jeg tror godt du kan regne med at den er god nok. og ISÆR hvis tallet stiger som det skal over en længere periode

TILLYKKE!

Anmeld

31. januar 2011

CamillaValby

Jeg fik i sidste uge taget blodprøve på klinikken, og jeg er også på Crinone. Og de vidste godt at jeg var på det. Men de sagde ikke noget andet end at de var fine mm. Så tror ikke at det påvirker resultatet. Men er dog ikke sikker på det

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

nej får dem taget på sygehuset via min læge men har bare glemt at sige om det har indflydelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.