mine sommerfugle er fløjet sig en tur...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. september 2008

twinboys

Hej først må jeg lige fortæle at de er så glade for at have Oliver i børnehaven og han er i en flyvende udvikling nu... De har rykket rundt med børnene så Oliver nu er på stue med 2 på samme alder som ham selv... Pigen giver Oliver så meget og drengen det samme ... Pigen er mere udadvendt og drengen og Oliver er på samme plan... Så pigen giver dem rigtig meget...

De er bange for at sende Oliver ud i en anden børnehave nu... Så det bliver taget op midt i januar...

De sagde også at hvis valget var forkert så ville det gå ud over Oliver og han ville få meget mindre støtte...

Jeg har luftet sommerfuglene og lader os få Oliver mere moden og så ser vi til januar, hvad vi gør...

Var meget tilfreds med mødet og så skøøøøønt at få så meget godt at vide om MIN Oliver...

På torsdag skal vi i Alexanders børnehave...

Majbritt(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2008

tasha33

hej søde
det lyder til at det er gået rigtig godt, og at der kan ske en masse positiv udvikling med oliver ved at de har rykket rundt. dejligt at de er så obs på at det skal være det bedste for ham:D, det bliver da også kun positivt når i skal til alexanders børnehave.
mange knuz og tanker fra natasha (H)(H)

Anmeld

22. september 2008

lonemus

Ih hvor dejligt, godt de har taget hensyn til ham, således han får lov til at udvikle sig i sit tempo, sammen med andre børn som kan give ham en masse. Det har alle disse børn jo rigtig meget glæde af :)

Puha, så havde du slet ikke nøde at have sommerfugle i maven :)

Lone

Anmeld

22. september 2008

Miamaja

sikke en dejlig dreng du har og hvor er det godt han har det så godt i sin børnehave så er det nok bedst ikke at prøve nyt som du selv siger(L)

Anmeld

22. september 2008

twinboys

Takker i dejlige piger...

Ja vi må se hvad Oliver viser os de næste par mdr. og så nu tager vi et skridt af gangen...

Jeg hopper i seng nu... Er stadig så træt...

Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.