måske gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

Anonym trådstarter

synes jeg har det på fornemelsen :O

Er der nogle herinde der ved om man har lettere ved at blive gravid når man lige har født?

Jeg fødte for præcis 3 måneder siden idag, og har stadig ikke haft mens siden.. jeg ved at der kan gå lang tid før man får sin mens efter man har født, det er heller ikke så meget det, har bare en "mave" fornemelse der siger mig at jeg måske kunne være gravid igen..

allerede 2 uger efter jeg havde født dyrkede vi sex igen, vi har brugt kondom alle gangene, men det kan jo ha svigtet?

men er der større risiko for gráviditet når man næsten lige har været det? - og hvis jeg nu tager en graviditetstest viser den så stadig graviditets hormonet fordi det ikke er længere siden jeg sidst har været gravid???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

miniuldahl

Anonym skriver:

synes jeg har det på fornemelsen :O

Er der nogle herinde der ved om man har lettere ved at blive gravid når man lige har født?

Jeg fødte for præcis 3 måneder siden idag, og har stadig ikke haft mens siden.. jeg ved at der kan gå lang tid før man får sin mens efter man har født, det er heller ikke så meget det, har bare en "mave" fornemelse der siger mig at jeg måske kunne være gravid igen..

allerede 2 uger efter jeg havde født dyrkede vi sex igen, vi har brugt kondom alle gangene, men det kan jo ha svigtet?

men er der større risiko for gráviditet når man næsten lige har været det? - og hvis jeg nu tager en graviditetstest viser den så stadig graviditets hormonet fordi det ikke er længere siden jeg sidst har været gravid???

man kan jo altid tage en test og vis den viser man er kan man gå til lægen man kan jo lave en livmorundersøgelse og se det med sikkerhed min svigerinde blev gravid 3 måneder efter hun havde født og der tog hun en test og det passede så prøv og tage en test

Anmeld

31. januar 2011

celkt

hmm... det er svært at sige...

jeg tror personligt at man får mindre graviditetssymptomer hvis man bliver hurtigt gravid igen, men om det direkte er nemmere at blive det, tvivler jeg på...

Jeg blev gravid da min den første var 10 uger gammel, og jeg havde ikke kvalme eller madlede eller andre trælse graviditetstegn i anden graviditet. Jeg nåede forøvrigt heller ikke at have mens imellem de to børn.

Men, jeg tror da, at medmindre der er et kondom der er sprunget, og det burde i vel være klar over om der er, er chancen meget, meget lille....

Men igen, jeg havde det også på fornemmelsen, at der var noget i gære, da jeg blev gravid med nummer to, for når man ikke kan opdage manglende mens, er det jo svært at sige med sikkerhed. Og min fornemmelse viste sig at holde særdeles meget stik... ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.