Daub deluxe lukker ned...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

Skouboe

Som konsekvens af siljas problemer har jeg måttet lukke ned for bestillingsarbejde, fordi det er umuligt at planlægge noget som helst. Jeg syr stadigt rigtigt meget og jeg gør gerne en undtagelse for ns'ere og andre baby brugere, men det der med deadlines er lidt svært med silja. Jeg bruger tiden fremadrettet på at sy unika tøj, så hold øje med hvad der kommer. Jeg er ved at give hjemmesiden en makeover, så hold endelig øje Status på Silja er at vi havde SP i fredags og hun har stadig kun taget 400 g på i løbet af små 2 måneder. Hun kan heller ikke støtte på benene og bruger ikke armene når hun ligger på maven. Jeg var ved læge med hende i dag for at få en snak om hvad vi gør ved hende og hun har tabt sig på de sidste 14 dage... Det er nu nået dertil hvor lægen har henvist hende sub-akut til børnelægerne på Hillerød pga. Manglende trivsel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

oo

puha Pernille!!

Anmeld

31. januar 2011

msax

Kære søde Pernille.

Jeg er oprigtigt RIGTIG ked af at høre at lillepigen er så skidt. Det gør mig ked af det.

Ja, det er skide surt at måtte lukke butikken ned når det er noget man godt kan lide at lave. Men kan sagtens forstå din priotering. Som du selv siger så syer du stadig, bare ikke på bestilling (eller kun på bestelling fra dem der ved hvordan tingene står til og ved at bukser og kjoler kan være lang tid undervejs).

Jeg håber de kan hitte på noget godt oppe på sygehuset, så søde Silja kan komme ovenpå igen.

Anmeld

31. januar 2011

TbCp

Åh stakkels lille pige, og stakkels mor

Håber der snart er lidt bedring!

Anmeld

31. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Skouboe skriver:

Som konsekvens af siljas problemer har jeg måttet lukke ned for bestillingsarbejde, fordi det er umuligt at planlægge noget som helst. Jeg syr stadigt rigtigt meget og jeg gør gerne en undtagelse for ns'ere og andre baby brugere, men det der med deadlines er lidt svært med silja. Jeg bruger tiden fremadrettet på at sy unika tøj, så hold øje med hvad der kommer. Jeg er ved at give hjemmesiden en makeover, så hold endelig øje Status på Silja er at vi havde SP i fredags og hun har stadig kun taget 400 g på i løbet af små 2 måneder. Hun kan heller ikke støtte på benene og bruger ikke armene når hun ligger på maven. Jeg var ved læge med hende i dag for at få en snak om hvad vi gør ved hende og hun har tabt sig på de sidste 14 dage... Det er nu nået dertil hvor lægen har henvist hende sub-akut til børnelægerne på Hillerød pga. Manglende trivsel.

øv altså!

lille Silja mus! håber da, at der er bedring forude!!!

Anmeld

31. januar 2011

anna-jonas

Det gør mig virkelig ondt for jer, at Silja ikke er i trivsel. Jeg håber at en hospitalsindlæggelse kan være med til at finde årsagen, og få hende i trivsel.

Knus Mette

Anmeld

31. januar 2011

Skouboe

anna-jonas skriver:

Det gør mig virkelig ondt for jer, at Silja ikke er i trivsel. Jeg håber at en hospitalsindlæggelse kan være med til at finde årsagen, og få hende i trivsel.

Knus Mette

Det gør jeg også. I første omgang er mit indtryk at det er noget de forsøger at løse ambulant, men det finder vi snart ud af. Hun har en tid på onsdag.

Det er godt nok på neonatal, men det var den første tid den ansvarshavende børnelæge kunne skaffe så den tog han - jeg tror min egen læge skræmte ham lidt da hun ringede personligt og insisterede på at han fandt en tid til Silja i dag... og de skulle være eksperter i at få mad i babyer.. så må vi starte der og så tage den videre derfra

Anmeld

1. februar 2011

lion

Jeg kan godt forstå du lukker ned midlertidigt.

Jeg håber at lægerne på sygehuset kan finde ud af hvorfor hun taber sig og at hun igen vil tage på. Men sikker en omgang i er igennem

Anmeld

1. februar 2011

Karo

Sikke noget Pernille

Jeg håber virkelig at de snart finder ud af årsagen Stakkels lille Silja og resten af famillien Daub. God bedring herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.