Kim Larsen Koncert i Randers ??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

Moar2011

Heei

som nogen nok har hørt, kommer Kim Larsen til Randers og spiller her i Marts. billetterne er desværre udsolgt, og jeg står og godt kunne bruge nogen flere

Ligger i evt inde med nogen i ville sælge? - eller kender i nogen som sælger dem videre? Slå gern på tråden ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Dot D

Vi skal derind, har billetter fra november, men desværre ikke ekstra. skal nok høre omkring om der er nogen, der har... Hvor mange skal du bruge?

Anmeld

31. januar 2011

Moar2011

Dot D skriver:

Vi skal derind, har billetter fra november, men desværre ikke ekstra. skal nok høre omkring om der er nogen, der har... Hvor mange skal du bruge?

Jamen gerne 9 stk ! men ellers alt er godt og selvom det bare er en enkel for så vil min handicappet svoger gerne se ham, og det ville glæde mit hjerte at ku gi ham den billet

Mig og min kæreste ska selv derind. men så sq resten af familien også, men nu de reven væk.. vi købte dem nemlig også dengang han rigtig sq have spillet i november..

Anmeld

31. januar 2011

Dot D

Babyklar skriver:

Jamen gerne 9 stk ! men ellers alt er godt og selvom det bare er en enkel for så vil min handicappet svoger gerne se ham, og det ville glæde mit hjerte at ku gi ham den billet

Mig og min kæreste ska selv derind. men så sq resten af familien også, men nu de reven væk.. vi købte dem nemlig også dengang han rigtig sq have spillet i november..

prøv lige at kigge på gul&gratis synes jeg så nogle i avisen hos svigerforældrene forleden, kan ikke huske om det var køb eller salg

Anmeld

31. januar 2011

Moar2011

Dot D skriver:

prøv lige at kigge på gul&gratis synes jeg så nogle i avisen hos svigerforældrene forleden, kan ikke huske om det var køb eller salg

Jeps jeg kigger lige og ser om jeg kan hitte ud af det hihi ..

Anmeld

31. januar 2011

Dot D

Babyklar skriver:

Jeps jeg kigger lige og ser om jeg kan hitte ud af det hihi ..

Har lige gjort det for dig Der var desværre ikke nogen til Randers, øv.... Men skal nok holde øjne og ører åbne

Anmeld

31. januar 2011

Moar2011

Dot D skriver:

Har lige gjort det for dig Der var desværre ikke nogen til Randers, øv.... Men skal nok holde øjne og ører åbne

Kigget os lige og fandt heller ikke nogen - øv øv !!

Ihh 1000 tak - man kan jo være heldig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.