Hvor finder jeg en fleecedragt med Lapper på knæerne ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

LRJ

Vi har idag været over og Besøge Julies DP for første gang, hun Var en Fantastisk person  og JEG kunne med hende  hehe.. 

Men hun Sagde at hun ville råde mig til at Købe en fleecedragt og en flyverdragt med lapper på knæerne, når hun nu kravlede så ville jeg få slidt det ene efter det andet  og vil ikk købe nye dragte hver månede  

Så hvor finder jeg dem ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Rikke, Liam & Linus

Hvad med at købe noget bævernylon i en stofforretning og sy det på selv. Det kan sagtens gøres i hånden. Så skal du ikke lede efter dem med lapper.

Anmeld

31. januar 2011

LRJ

jannebjerre skriver:

Hvad med denne søde???

http://www.okker-gokker.dk/pi/productinfo.aspx?Pro ductID=3252&MenuItemID=

Har Kigget derinde Skal li har fundet ud af om Bo vil være med på at jeg Købe et sæt Okker gokker regnsæt os  

Anmeld

31. januar 2011

LRJ

Rikke&Liam skriver:

Hvad med at købe noget bævernylon i en stofforretning og sy det på selv. Det kan sagtens gøres i hånden. Så skal du ikke lede efter dem med lapper.

Uh kan ikk finde ud af at sy der er mine hænder skruet forkert på  

Anmeld

31. januar 2011

Rikke, Liam & Linus

Lone H. skriver:

Uh kan ikk finde ud af at sy der er mine hænder skruet forkert på  

Det er ellers en nem løsning. Og mht. regntøj so jeg så du snakkede om. Køb traktor. Det holder bare...og er billigt.

Liam har et sæt han brugte i efteråret, da han stadig kun kravlede, man kan stort set ikke se det er blevet brugt.

http://www.lillebi.dk/regnt%C3%B8j-og-termot%C3%B8j/pu-regns%C3%A6t-fra-traktor-lilla.ashx

Anmeld

31. januar 2011

LRJ

Rikke&Liam skriver:

Det er ellers en nem løsning. Og mht. regntøj so jeg så du snakkede om. Køb traktor. Det holder bare...og er billigt.

Liam har et sæt han brugte i efteråret, da han stadig kun kravlede, man kan stort set ikke se det er blevet brugt.

http://www.lillebi.dk/regnt%C3%B8j-og-termot%C3%B8j/pu-regns%C3%A6t-fra-traktor-lilla.ashx

Men Tak

Okay, Vil lige kigge på det  kan se det er noget billigere end Okker gokker  

Anmeld

31. januar 2011

VIPpigen

Altså hvis du skal have noget syet på, så må du komme forbi, så klare vi da det søde . Bare du selv køber det der skal bruges

Anmeld

31. januar 2011

LRJ

VIPpigen skriver:

Altså hvis du skal have noget syet på, så må du komme forbi, så klare vi da det søde . Bare du selv køber det der skal bruges

Har lige skrevet til dig på mobilen  

For så hvis du vil hjælper så vil jeg li købe noget fleece stof der passer til dragten hun har  

Anmeld

31. januar 2011

Rikke, Liam & Linus

Lone H. skriver:

Har lige skrevet til dig på mobilen  

For så hvis du vil hjælper så vil jeg li købe noget fleece stof der passer til dragten hun har  

Køb bævernylon

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.