Øv lidt ærgelig... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

Tystys14

Nu sidder man her og er gravid i 36+3, skal til alle mulige arrangemanter omkring fødsel, mødregruppe, Jdm, eksamner og jeg kunne blive ved. Det er alt sammen noget jeg mere eller mindre gerne vil.

Mødregruppe, utroligt hyggeligt, og nyder selvskabet, men det er dog lidt tortur at sidde som gravid mellem alle de små dejlige babyer omkring sig i 2 stive timer hihi.  så glæder man sig bare til at få sin egen med en dag i nærmere fremtid.

Nu skal jeg så starte til fødselsforberedelse her den 2/2.

Nu sidder jeg så her og er ret ærgelig og skuffet over at kæresten ikke kan være med til noget som helst af det, der har med fødslen af gøre, som jeg fra starten af graviditeten havde regnet med han ville, da han er MC mekaniker og er sason fyret i dec, jan og feb måned... vi havde op til han blev sason fyret glædet os til at skulle til Jdm sammen (går til det med min mor eller alene.) og til fødselsforberedelse sammen (skal jeg alene.)

Hmm men lige pludselig får han et tilbud om at få stort kørekort helt gratis hvis han startede den 30/12... og da dette senere vil give ham gode muligheder på jobbet sagde han naturligvis ja til det.  Jeg syntes i øvrigt også det var en god mulighed for ham og at han skulle sige ja... men nu føler jeg mig ensom når han ikke er med til de ting vi havde glædet os til at skulle sammen... Har termin den 25/2 og han er først færdig på kurset den 16/2 hvis man ikke tager prøverne med.

Jeg skriver ikke for at brokke mig, men for lige at komme lidt af med min skuffelse... især fordi han havde sagt han kunne komme tidliger hjem her den 2/2 så han kunne deltage i fødselsforberedelsen... nu har han så lige skrevet en sms hvor han skriver han alligevel ikke kan komme med, pga kørsel... øv øv øv...

Synes ikke han skulle havde sagt nej til kortet, det ville havde været for dumt, men ville ønske han kunne gøre begge ting, så han også kunne deltage i de ting der betyder noget for mig og fødslen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Pige2009

Ja, sådan er der så meget. Håber I får en god oplevelse sammen til fødslen

Anmeld

31. januar 2011

Mka

Hej... Min kæreste har heller ikke kunne deltage pga arbejde, jeg  synes det var så super ærgeligt, også fordi man er to om tingene.. Så jeg kan sagtens følge din skuffelse.

Vi må bare håbe de er super klar til fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.