Alexis - i den virtuelle verden! skriver:
Jo selvfølgelig skal man holde øje med sine børn, men derfor er det da stadig meget godt, at have med i sine overvejelser, hvad der kan være af forskellige farer for børn i hjemmet? Ellers kan man jo være ligeglad med mange ting, fordi de har eksisteret længe.
Det er vel også meget naturligt, at man ikke kan sidde og kigge på sit barn 24/7, og at man vender ryggen til ind imellem, så derfor mener jeg at det er godt at vælge med omhu, men selvf. skal man ikke blive helt paranoid 
Pudsigt - jeg tænkte på dig så sent som igår, at jeg gerne snart ville se et indlæg fra dig. Jeg havde så håbet på at det handlede om noget andet end mørklægningsgardiner.....
Men du har helt ret i at de er farlige. Vi har sådan nogle persienne-folde-agtige ting i stuen, som man bare skubber op - helt uden snore. Og det er et helt bevidst valg. I andre rum har vi samme slags, bare med snoretræk, men da er snore klippet af lige ved stopklodsen, så der ikke hænger snore og dingler ved radiatoren.
Håber alt er vel hos dig, og at vi snart begynder at se lidt mere til dig herinde
Anmeld