Rosie Jacket fra Hummel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.500 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

meem

Har lige siddet og kigget på den nye omgang tøj fra Hummel til de små..

Og faldt sådan over denne jakke..

Er simpelthen nødt til at købe den, men er lidt i tvivl om hvor hurtigt min lille pige vokser her i foråret..

Lige nu er hun i en str. 86 og har hun været i halvanden måned ca. Hun er halvandet år gammel.. Så mon ikke en str 92 er passende til hende ?

Smider lige et billede med af jakken så i kan se hvor lækker den er    (kan også fåes i blå til de små prinser)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

saxa

meem skriver:

Er simpelthen nødt til at købe den, men er lidt i tvivl om hvor hurtigt min lille pige vokser her i foråret..

Lige nu er hun i en str. 86 og har hun været i halvanden måned ca. Hun er halvandet år gammel.. Så mon ikke en str 92 er passende til hende ?

Smider lige et billede med af jakken så i kan se hvor lækker den er   (kan også fåes i blå til de små prinser)

Haha.. Har det samme problem.. Vil så gerne have den (i blå) til lillemanden her til foråret/sommeren.. Han er i 68 nu og ved ikke hva jeg skal satse på at købe til ham.. Den er sååå fed

Anmeld

31. januar 2011

BinaMor

overtøj skal man generelt købe meget for stort. feks. sovedragt i str 68 er for lille til M nu. på trods af at hun passer 68 i tøj. dvs hun skal bruge 74 nu. 80/86 til sommer. og når det er hummele r det jo dyrt og sku gerne holde lidt tid. så jeg vil købe større end forventet.

Anmeld

31. januar 2011

De3Guldklumper

jeg ville godt turde købe den i 92 og så med et lille opsmøg på ærmerne.. 

Anmeld

31. januar 2011

Kvindemin

meem skriver:

Smider lige et billede med af jakken så i kan se hvor lækker den er   (kan også fåes i blå til de små prinser)

Ej den er fed. Hvor fandt du den henne?
Hvad er prisen og er der flere farver?
Ér det en forårs jakke?

Anmeld

31. januar 2011

meem

BinaMor skriver:

overtøj skal man generelt købe meget for stort. feks. sovedragt i str 68 er for lille til M nu. på trods af at hun passer 68 i tøj. dvs hun skal bruge 74 nu. 80/86 til sommer. og når det er hummele r det jo dyrt og sku gerne holde lidt tid. så jeg vil købe større end forventet.

Det nemlig det jeg tænker at det måske skal være en 98..

Vi købte de smarteste smækbukser til hende i en str 80, da hun brugte str 80, men de virkede meget små i størrelsen...

Synes bare det lyder så vildt min lille pige skal helt op i en str 98

Anmeld

31. januar 2011

meem

Chritinap skriver:

Ej den er fed. Hvor fandt du den henne?
Hvad er prisen og er der flere farver?
Ér det en forårs jakke?

Den er super fed ja !

Så vidt jeg kan se findes den kun i blå og rød

Har fundet den inde på feenogfrøen på facebook

Det er en forårsjakke

Anmeld

31. januar 2011

BinaMor

meem skriver:

Det nemlig det jeg tænker at det måske skal være en 98..

Vi købte de smarteste smækbukser til hende i en str 80, da hun brugte str 80, men de virkede meget små i størrelsen...

Synes bare det lyder så vildt min lille pige skal helt op i en str 98

min datter på 2 1/2 år bruger 92/98 i tøj (men hun er også petit!!) men jeg sys ikke der er et kæmpe tøjspring fra 92-98.

så jeg ville nok også købe 98. kan du ikke levere den tilbage hvis det går helt galt?

Anmeld

31. januar 2011

meem

BinaMor skriver:

min datter på 2 1/2 år bruger 92/98 i tøj (men hun er også petit!!) men jeg sys ikke der er et kæmpe tøjspring fra 92-98.

så jeg ville nok også købe 98. kan du ikke levere den tilbage hvis det går helt galt?

Jo det burde jeg da kunne

så bliver det en str. 98..

Tusind tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.