Spørgsmål til NF scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.423 visninger
20 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

annec

Hej

Jeg skal til den længe ventede scanning i dag, glæder mig men er også rigtig nervøs .

Men tænkte på, scanner de uden på maven, eller oppe i en?

Betale i for at få billeder?

Og hvor mange billeder fik i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

otlitrom

Som oftest er det en udvendig scanning. Men det er ikke længe siden jeg læste om en der havde fået en indvendig scanning.

Jeg tror du skal satse på en udvendig!

Vi fik to billeder og betalte ikke for dem...

Held og lykke. Det er en kæmpe oplevelse!

Anmeld

31. januar 2011

L.J.L

annec skriver:

Hej

Jeg skal til den længe ventede scanning i dag, glæder mig men er også rigtig nervøs .

uden på maven. Medmindre de har virkelig svært ved at finde hjertelyd.

Vi betalte en tyver for 3 billeder

held og lykke!

Anmeld

31. januar 2011

saxa

Det kommer an på om det er tydeligt nok udenpå maven.. Jeg blev scannet indvendig ved den første til nf - da de ike rigtigt kunne se det de skulle udvendigt..

Betalte ikke for billeder nogle af gangene - men mener de koster en 30-40kr normalt..

Forskelligt med billeder, kommer an på hende der scanner og hendes humør.. Har fået alt fra 1-6 billeder..

Held og lykke!!

Anmeld

31. januar 2011

annec

Lyder godt Tak fro svarene.

Jeg glæder mig også rigtig meget.

Håber bare at vi godt må få 5 billeder, vi vil selvfølgelig gerne betale. Vi hart nemlig ikke sagt det til noget familie i nu, og det vil vi rigtig gerne gøre med et billede

Anmeld

31. januar 2011

saxa

annec skriver:

Lyder godt Tak fro svarene.

Jeg glæder mig også rigtig meget.

Håber bare at vi godt må få 5 billeder, vi vil selvfølgelig gerne betale. Vi hart nemlig ikke sagt det til noget familie i nu, og det vil vi rigtig gerne gøre med et billede

Det er bare at give udtryk for at de ikke behøver at spare på billederne Uhh det bliver da spændende at overraske familien med et billede...

Anmeld

31. januar 2011

annec

saxi skriver:

Det er bare at give udtryk for at de ikke behøver at spare på billederne Uhh det bliver da spændende at overraske familien med et billede...

Vil nu ikke sige at jeg glæder mig til at fortælle min familie det, min far bliver i hvert fald ikke den gladeste mand. hehe

Anmeld

31. januar 2011

saxa

annec skriver:

Vil nu ikke sige at jeg glæder mig til at fortælle min familie det, min far bliver i hvert fald ikke den gladeste mand. hehe

Håber ihvertfald det bedste - og at de trods alt bliver glade for nyheden.. Du må jo lige give en update på reaktionerne, når i engang får det fortalt..

Anmeld

31. januar 2011

annec

saxi skriver:

Håber ihvertfald det bedste - og at de trods alt bliver glade for nyheden.. Du må jo lige give en update på reaktionerne, når i engang får det fortalt..

Skal jeg nok

Anmeld

31. januar 2011

Moar2011

annec skriver:

Hej

'

Heei

Du har SÅ meget at glæde dig til har du været til trygshedsscanning? - så blir du gladeligt overrasket over hvor meget bebs er vokset siden den gang  - man får helt tåre i øjne, og man kan rigtig se at det er et lille menneske .. Ihh ..

1) De scanner ude på maven , fordi man nemlig er så langt henne at de kan se alt det de skal ku se til en NF - lade os håbe bebs ikk driller, ligesom ved os hihi .. den lille røver..

2) På døren ind til scannings lokalet, stod der at man skal give 50kr pr. billede, og man sq sige det inden hun gik igang med at scanne, så hun ved man er interesseret i billeder.. så vi sagde det selvf, med det samme vi kom ind , at vi er meget interesseret i billeder hihi .. - og så kan jeg love for hun fik taget skønne billeder ..

3) vi fik otte billeder, og betalte ikke en pind for dem..

alt i alt var det en super oplevelse og scannnings damen var SÅ sød og rar, fortalte og fortalte

22+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.