Er det mon gået galt igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

maybe-baby

jeg blev gravid i okt - og begyndte at bløde en uge over tid - blev fulgt med blodprøve, og kroppen klarede det så også selv.

I lørdags testede jeg så positivt igen, 4+0, men senere på dagen kom der brunt udflåd

Natten til søndag kom der så mørkerødt frisk blod - og det har der så været der siden .. det er ikke en typisk mens., da jeg plejer at bløde kraftigere.

Men finten er at jeg stadig tester positivt.. kan der overhovedet være tale om en normal, blivende graviditet, når man bløder så tidligt?

Tester igen onsdag, hvor at se, hvad der evt. er sket med teststregen, om den er væk, eller den stadig er der.. for så skal jeg jo nok have fat i lægen.

Og så må jeg sgu indrømme at jeg er ramt af; "det er skide uretfærdigt at det sker to gange i træk!" .. og jeg er bekymret for at der er noget galt, siden jeg ikke kan holde på de æg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Rockertand

Det kan sagtens lade sig gøre at bløde (også frisk blod) og stadig være gravid, så vi håber naturligvis.

Derudover vil jeg sige, at der er mere tortur end sund fornuft at tolke på farveintesiteten på dine streger, der er meget, der kan have indvirkning på dette - f.eks. kan du have drukket mere, end du selv synes, du har gjort, og urinen er dermed fortyndet og giver svagere streg - derudover kan din HCG-stigning have været høj tidligt i forløbet, og derfor vil det også tage meget lang tid før den er faldende igen, - for nogle går der 1-2 uger, men for andre kan der gå meget længere tid, før HCG er helt væk....så derfor kan det være farligt at konkludere noget ud fra teststreger - og der kan sidde restvæv, der stadig producerer HCG, og derfor vil tydligere streger være misvisende - prøv at ringe til lægen og forhøre, hvordan du skal forholde dig.......i din situation kan det være afgørende, at du får registreret din graviditet, hvis du er i gang med at abortere, for 3 aborter i træk giver grundlag for viderehenvisning til udredning.

Anmeld

31. januar 2011

maybe-baby

vil ikke teste for at kunne bedømme farven på stregen, men for at se om den forsvinder

Jeg skal have skrevet til lægen.. e-konsultation.. netop for at det er i min journal, selv om jeg ikke er sikker på at biokemiske tælles med i 3 aborter

sidste gang, hvor jeg var lidt længere henne, testede jeg helt neg. på 4. dagen efter blødningen startede..

Anmeld

31. januar 2011

Muffinmus

Lyder som en bio, men man kan jo aldrig være sikker:-)

Efter en bio/sa eller lign kan du nogle gange teste positivt flere uger efter desværre.Men håber du får svar snarest.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.