Har en meget syg datter igen igen igen igen - uld undetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

mama09

For 2- 3 uger siden, havde den bette dame feber i 5 dage... og var forkølet.. så blev hun frisk, så blev hun ramt igen, og hostede meget.. Lægen sagde hun havde en mild form for bronkitis..

medicien begyndte at hjælpe, og hun har været frisk i en uge..

Så blev hun ramt igen lørdag, hostede hele natten og med høj feber.

Og ja hun ligger bare og er helt væk nu - vi skal til lægen 11.30!

Jeg BANKER i bordet nu, og vil ha dem til at undersøge hende ordenligt nu - for det var sådan hun havde det, da hun havde lungebetændelse i juni 2010.. Og der opdagede de det først da hun blev scannet... (og var blevet tjekket af 3 forskellige læger)

Ringede til vagtlægen igår, han sagde "der er mange her ude, i kan sagtens vente til jeres egen læge åbner imorgen"

og der havde hun 40 i feber og hendes hjerte gik amok! Men FUCk vagtlæger, gad ikke skændes med ham....... Så fik noget pandodil i hende og fik hende puttet...

Nå mange siger "jamen køb nu uld undertøj til hende" ?? og mange siger "ej det må du ikke, det er ikke sundt"

nogen erfaring??

Knus en træt mama

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Skouboe

Begge mine bruger uldbodyer og jeg skal ikke kunne sige om det hjælper så de ikke er så meget syge, men jeg er ihvertfald glad for dem. Uld er rigtigt godt til at regulere temperaturen og hvis man behandler det godt er det også super blødt og lækkert mod huden. Jeg bruger dem fra friends med uld udvendigt og bomuld indvendigt og de er bare super gode, både i kvalitet og pasform.

Anmeld

31. januar 2011

Bondepigen

Uld er godt, men har hørt, at hvis man begynder med det, skal man bruge det hver dag i vinterkulden.

Uld er godt fordi det transporterer sveden væk fra huden, og hvis man sveder og så kommer udenfor, bliver man nemmere forkølet end hvis man ikke sveder...

Forstod du det? Måske lidt forvirrende skrevet..

God bedring med hende!

Anmeld

31. januar 2011

sarahb

vi bruger det ikke fordi de bliver for vant til det.

ihh lille Latfia, håber ikke det bliver en slem omgang denne gang

Anmeld

31. januar 2011

mor-til-vanessa

min datter bruger uld. skal ikke kunne sige om det hjælper eller ej mod sygdom, men det holder i hver fald kroppen dejlig varm. man behøver ikke bruge det hver dag, hvis man ikke vil.

Anmeld

31. januar 2011

Rosa

Min søn har haft uldundertøj (Body+leggins) på hver eneste dag siden han blev født (i sommers havde han kortærmede på og ingen leggins), og det er bare så lækkert! Kan KUN anbefale det!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.