Mega Dårlig Dag:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. september 2008

Fam. Madsen

hej jeg vil lige af med nogen frustationer:( Jeg har bare haft en rigtig dårlig dag. dagen starter med at jeg skal til læge med sønnen da han skulle have sin 3mdr. vaksine og han tog det meget pænt han græd lidt fordi at jeg skulle holde hans ben og det kunne han ikke lide. så skulle jeg snakke med lægen ang. at jeg har fået sat en homon spiral op, for át den skulle hjælpe mod min sygdom i underlivet, men har nu blødt i 14 dag8( det skal lige siges at den sidst ud har det været nogen brunligt noget som bare lugter. og det fortalt jeg lægen han ville så have at jeg skulle komme igen sener og fik en tid så han kunne lave en gynokologisik(staves??) undersøgelse på mig. da jeg så kommer til læge sener og han får mig undersøgt og taget nogen prøver på mig. og bagefter da han har kigget og taget nogen prøver på mig, fortælle han mig så at jeg muligvis har fået en betendelse i underlivet omkring spiralen, jammen hvorfor fanden tog han så ikke spiralen ud8(8( og nu kan jeg ikke få den ud føre han har fået svar på prøverne for han vil ikke tage den ud før...8(8( så nu skal jeg så gå udviden og jeg har en betendelse i underlivet i en uge8(8( og min lille søn er bare så ked af det og vil ikke spise efter han har fået sin vacsine min lille pus(L)(L):'(.... håber i kan finde rundt i mit indlæg det er bleven lidt rodet:$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2008

fam.4xc

Stort krammer til dig - lyder som om du godt ku bruge det lige nu

(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)
(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)
(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

Anmeld

22. september 2008

A.

[citat][f][småt]ungmor2008 skriver:[/småt][/f] hej jeg vil lige af med nogen frustationer:( Jeg har bare haft en rigtig dårlig dag. dagen starter med at jeg skal til læge med sønnen da han skulle have sin 3mdr. vaksine og han tog det meget pænt han græd lidt fordi at jeg skulle holde hans ben og det kunne han ikke lide. så skulle jeg snakke med lægen ang. at jeg har fået sat en homon spiral op, for át den skulle hjælpe mod min sygdom i underlivet, men har nu blødt i 14 dag8( det skal lige siges at den sidst ud har det været nogen brunligt noget som bare lugter. og det fortalt jeg lægen han ville så have at jeg skulle komme igen sener og fik en tid så han kunne lave en gynokologisik(staves??) undersøgelse på mig. da jeg så kommer til læge sener og han får mig undersøgt og taget nogen prøver på mig. og bagefter da han har kigget og taget nogen prøver på mig, fortælle han mig så at jeg muligvis har fået en betendelse i underlivet omkring spiralen, jammen hvorfor fanden tog han så ikke spiralen ud8(8( og nu kan jeg ikke få den ud føre han har fået svar på prøverne for han vil ikke tage den ud før...8(8( så nu skal jeg så gå udviden og jeg har en betendelse i underlivet i en uge8(8( og min lille søn er bare så ked af det og vil ikke spise efter han har fået sin vacsine min lille pus(L)(L):'(.... håber i kan finde rundt i mit indlæg det er bleven lidt rodet:$[/citat] sikke en dag.(H) ang vaccine så kan jeg forstår godt at den lille blev ked da de kan ikke li at blive hold sådan vi haft dog ik den problem da matti lå på mave da han skulle stykkes så der var ingen som hold ham.. håber at du har det snart bedre(H)(H)(H)(H)(H)(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.