The Coble Family

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

Sabsy

Sidder lige nu og ser Oprah på kanal4, og tårende vælter ud.. Kan slet ikke stoppe - http://www.youtube.com/watch?v=HmD1_DxM8GI

- Jeg tror i deres tilfælle på mirakler, da de nu venter trillinger, en dreng og to piger..

En stjerne for Kyle, Emma og Katie   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

DLM

nej hvor var det forfærdeligt, de stakkels små.

utroligt at de bare 6 måneder efter venter trillinger, det kan man da kalde et mirakel.

Anmeld

31. januar 2011

Sabsy

DLM skriver:

nej hvor var det forfærdeligt, de stakkels små.

utroligt at de bare 6 måneder efter venter trillinger, det kan man da kalde et mirakel.

Det jeg synes der er vildt, er at det er en dreng og to piger - ligesom de mistede

Anmeld

31. januar 2011

DLM

Bubbes skriver:

Det jeg synes der er vildt, er at det er en dreng og to piger - ligesom de mistede

ja..

måske er der mere mellem himmel og jord end man lige regner med. for det der det er vildt, at det lige skulle være 2 piger og en dreng

Anmeld

31. januar 2011

SussieThyssen

Livets små mirakler.

Anmeld

31. januar 2011

Sabsy

SussieThyssen skriver:

Livets små mirakler.

Præcis, synes det er så fantastisk det kan ske.. Helt vidunderligt for dem

Anmeld

31. januar 2011

signe.

puha, det er med tårer i ø'jnene, og jeg ryster helt.. man kan slet ikke følge dem i hvilken smerte det må være at ALLE ens børn bliver revet fra en, og man selv går fri.. puha... tror lige jeg giver min søn et ekstra kram i morgen tidlig!

Anmeld

31. januar 2011

Sabsy

Mor-til-Hasse skriver:

puha, det er med tårer i ø'jnene, og jeg ryster helt.. man kan slet ikke følge dem i hvilken smerte det må være at ALLE ens børn bliver revet fra en, og man selv går fri.. puha... tror lige jeg giver min søn et ekstra kram i morgen tidlig!

Jeg har det på samme måde da jeg hentede Benjamin idag - løb jeg næsten hen og gav ham den største kærlighedskrammer, dp'moren spurgte hvad der var sket siden den krammer var så "voldsom" - så viste jeg hende videoen og hun sagde præcis det samme som dig.. En ekstra krammer får hendes datter også.. Dybt rørende historie, men meget sørgelig..

Anmeld

31. januar 2011

signe.

Bubbes skriver:

Jeg har det på samme måde da jeg hentede Benjamin idag - løb jeg næsten hen og gav ham den største kærlighedskrammer, dp'moren spurgte hvad der var sket siden den krammer var så "voldsom" - så viste jeg hende videoen og hun sagde præcis det samme som dig.. En ekstra krammer får hendes datter også.. Dybt rørende historie, men meget sørgelig..

ja jeg synes godt nok det helt vildt.. at livet kan være så uretfærdigt! nok er der 3 nye på vej,men 3 er altså også mistet

Anmeld

31. januar 2011

Loa

Hold op hvor er det sindsygt.......

Kan slet ikke forestille mig hvor smertefuldt det må være at miste et barn, og slet ikke tre

Og hvor er det vildt at de så venter præcis det de har mistet..... Det er da helt sikkert deres afdøde børns sjæle de får igen..... (Vælger jeg at tro......)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.